Технічним директором Yahoo призначили українця Валерія Ліборського
Технічним директором Yahoo призначили українця Валерія Ліборського

Технічним директором Yahoo призначили українця Валерія Ліборського

Він очолить глобальну команду інженерів і зосередиться на інноваціях, одночасно розвиваючи інвестиції у штучний інтелект.

В американській технологічній корпорації Yahoo призначили нового технічного директора. Ним став українець за походженням Валерій Ліборський. Про це повідомили в блозі компанії.

Ліборський очолить глобальну команду інженерів і зосередиться на інноваціях, одночасно розвиваючи інвестиції у штучний інтелект. Тим часом Енгус МакКлін, який обіймав цю посаду з 2021 року, вийде на пенсію наприкінці року.

«Великий досвід Ліборського в управлінні центральними технологічними функціями та масштабуванні цих організацій ідеально вписується в бізнес Yahoo та дозволяє компанії рухатися до багаторічної трансформаційної подорожі, маючи найкращі можливості для підтримки провідних у галузі об’єктів, які вона обслуговує», — повідомила компанія.

Повідомлено, що на посаді технічного директора HelloFresh Валерій Ліборський контролював технологічні операції компанії та керував ініціативами в галузі інженерії, науки про дані та розробки продуктів. Він допоміг HelloFresh швидше масштабуватися, зберігаючи при цьому клієнтоорієнтований підхід.

До HelloFresh він десять років працював в Amazon. Обіймав керівні посади, зокрема віцепрезидента з технологій, де керував розширенням роздрібного бізнесу Amazon в Європі та його масштабуванням на глобальному рівні. Також був генеральним директором Amazon Route 53, основоположного сервісу AWS.

До Amazon працював у Microsoft, де брав участь у розробці Microsoft TV, Windows і реклами, обіймаючи інженерні та керівні посади.

«Yahoo був для мене одним із перших шлюзів до інтернету, і він продовжує залишатися основним джерелом інформації в моєму повсякденному житті. Я з нетерпінням чекаю на співпрацю з командою, щоб стимулювати інновації в галузі ШІ та розвивати технології, які впливають на життя понад 900 мільйонів наших користувачів. Це неймовірна можливість зробити свій внесок у розвиток такого культового бренду», — написав Ліборський на своїй сторінці в LinkedIn.

Фото: Валерій Ліборський / LinkedIn

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Источник материала
loader
loader