Renault представляє водневий Master із запасом ходу 700 км
Renault представляє водневий Master із запасом ходу 700 км

Renault представляє водневий Master із запасом ходу 700 км

На виставці IAA Transportation 2024, що проходить у Ганновері з 17 по 22 вересня, відбулася світова прем’єра розвізного фургону Renault Master H2-Tech Prototype. Завдяки інноваційній силовій лінії Dual Power, що складається з агрегату Fuel Cell потужністю 47 кВт та батареї на 20 кВт.год, запас ходу досягає 700 км. Під підлогою встановлюються композитні балони для 7,5 чи 9 кг водню. На їх заправку потрібно всього 5 хвилин.

Машина розроблена спільно з HYVIA, спільним підприємством Renault Group та компанії Plug, що займається водневими технологіями. Новинку планують запустити у виробництво вже до кінця 2025 року. Для цього буде створено мережу спеціалізованих дилерів H2-Tech. Що ж до інфраструктури, то вже до кінця цього року в Європі обіцяють побудувати мережу із 200 водневих заправних станцій, яких за рік стане ще більше.

Renault представляє водневий Master із запасом ходу 700 км - Фото 1

Зазначимо, що Renault Master H2-Tech Prototype створений на мультиенергетичній платформі Renault Master четвертого покоління, який днями отримав почесний титул «Міжнародний фургон 2025 року». На платформі можуть встановлюватись силові агрегати трьох типів: дизельні, акумуляторно-електричні та Fuel Cell. Перші два вже виготовляються серійно.

Renault представляє водневий Master із запасом ходу 700 км - Фото 2

До речі, найновіший Renault Master є єдиним у своєму класі автомобілем, що випускається у Франції. На одному складальному заводі в Батії (недалеко від Меца) виготовляються різні енергетичні платформи і кузовні варіанти. Двигуни та коробки передач також роблять у Франції, причому 84% комплектуючих – місцевого виробництва.

Renault представляє водневий Master із запасом ходу 700 км - Фото 3

Источник материала
loader
loader