Технологічні гіганти намагаються пом'якшити регулювання штучного інтелекту в Європі
Технологічні гіганти намагаються пом'якшити регулювання штучного інтелекту в Європі

Технологічні гіганти намагаються пом'якшити регулювання штучного інтелекту в Європі

Світові лідери у сфері технологій, такі як Google, Amazon і OpenAI, активно намагаються вплинути на розроблення регулюючих норм Європейського Союзу щодо штучного інтелекту та намагаються запровадити м'які підходи до «Акту про ШІ». Вони прагнуть уникнути жорстких обмежень і потенційних багатомільярдних штрафів, оскільки ЄС готує перші в світі комплексні правила для цієї технології.

Найбільші світові технологічні компанії розпочали останню спробу переконати Європейський Союз запровадити м'які підходи до регулювання штучного інтелекту (ШІ), намагаючись уникнути багатомільярдних штрафів.

Про це пише Reuters.

У травні цього року законодавці ЄС погодили «Акт про ШІ» – перший у світі комплексний набір правил для цієї технології, проте до кінця залишається незрозумілим, наскільки суворо будуть виконуватися ці правила.

Як пише видання з посиланням на джерело, ЄС запросив компанії, науковців та інші зацікавлені сторони для допомоги у створенні кодексу, отримавши майже 1000 заявок, що є дуже високим показником.

Так званий «Кодекс практики» не буде юридично обов'язковим, коли набуде чинності в кінці наступного року, проте він стане керівництвом для компаній щодо дотримання правил. Компанія, яка заявляє про відповідність закону, але ігнорує кодекс, може зіткнутися з правовими проблемами.

«Якщо ми зробимо кодекс правильним, то зможемо продовжувати інновації», — сказав Боніфас де Шампрі, старший менеджер з політики у CCIA Europe, яка представляє такі компанії, як Amazon, Google та Meta.

Компанії, як-от OpenAI і Stability AI, стикаються з питаннями щодо використання контенту без дозволу для навчання моделей, що може порушувати авторське право. Під дією «Акта про ШІ» компанії повинні надавати «докладні резюме» даних, використаних для навчання їхніх моделей.

Деякі лідери бізнесу стверджують, що такі резюме повинні містити мінімум інформації для захисту комерційної таємниці, тоді як інші наполягають, що автори контенту мають право знати, чи використовували їхні роботи без дозволу.

Такі гіганти, як Google і OpenAI, також подали заявки на участь у робочих групах, що допоможуть розробити кодекс. Тим часом неприбуткові організації, включно з Access Now і Mozilla Foundation, також прагнуть долучитися до цього процесу.

«Якщо ми не будемо пильними, великі гравці можуть спробувати зменшити важливі вимоги до прозорості», — застеріг Максиміліан Ганц із Mozilla Foundation.

Фото: Reuters.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
Евросоюз Google
Источник материала
loader
loader