Про це повідомили Reuters два джерела, передає Укрінформ.
Очікується, що про відповідне рішення міністерство оголосить у понеділок.
За словами двох джерел медіаресурсу, запропоноване регулювання заборонить імпорт і продаж транспортних засобів із Китаю з ключовими комунікаціями або програмним чи апаратним забезпеченням.
Адміністрація Байдена висловила серйозну стурбованість з приводу збору китайськими компаніями даних про американських водіїв та інфраструктуру, а також потенційного іноземного маніпулювання транспортними засобами, підключеними до інтернету та навігаційних систем.
Міністр торгівлі Джина Раймондо заявила в травні, що ризики, пов'язані з китайським програмним або апаратним забезпеченням в американських транспортних засобах, є значними.
За словами джерел, міністерство також планує запропонувати, щоб заборона на програмне забезпечення набула чинності з 2027 модельного року, а заборона на апаратне забезпечення набуде чинності в січні 2029 або 2030 модельного року. Під заборону потраплять автомобілі з певними функціями Bluetooth, супутникового зв'язку та бездротового зв'язку, а також високоавтономні транспортні засоби, які можуть працювати без водія за кермом.
Заборони будуть поширюватися і на інших іноземних супротивників США, включаючи Росію, повідомили джерела.
Як повідомляв Укрінформ, Китай минулого року поставив на зовнішні ринки понад 4,9 мільйона авто і став найбільшим у світі експортером автомобілів.