У «Фейсбуці» тестують оновлення, орієнтовані на збільшення залучення молоді
У «Фейсбуці» тестують оновлення, орієнтовані на збільшення залучення молоді

У «Фейсбуці» тестують оновлення, орієнтовані на збільшення залучення молоді

У соцмережі з’являться нові вкладки «Місцеві», «Досліджуй», а в месенджері — «Спільноти».

Meta у жовтні запускає низку оновлень у «Фейсбуці», орієнтованих на збільшення залучення молоді та підлітків. Це відбувається на тлі того, що усе більше молодих користувачів надають перевагу таким платформам як «ТікТок» та «Ютуб». У період з 2014 по 2022 рік «Фейсбук» втратив 40% користувачів підліткового віку, повідомило PCMag.

«Фейсбук» уже тестує нову вкладку «Місцеві», на якій буде зібраний регіональний контент. Тут користувачі знаходитимуть інформацію про заходи, місцеві групи з продажу товарів та послуг, рекомендації тощо. Спершу вкладку тестують користувачі у великих американських містах.

З’явиться новий розділ «Досліджуй», який відображатиме персоналізований контент, запропонований алгоритмічно на основі даних про користувача та зацікавлення. Тут можна буде знайти все, від порад щодо ефективноо управління часом і збору у першу поїздку закордон до редизайну меблів власноруч і підготовки до марафону. На смартфонах з iOS у застосунку додали п’яту кнопку на нижній навігаційній панелі для цього розділу, а для Android — у верхній панелі. Вкладка матиме дві стрічки — «Для вас» і «Поруч».

Також тестується нова функція у месенджері під назвою «Спільноти». Вона дозволить об’єднувати спільні інтереси невеликих та середніх спільнот людей, без потреби створювати та адмініструвати власну групу у «Фейсбуці».

Вкладка «Відео» на фейсбуці отримала повноекранний відеоплеєр для перегляду коротких та довгих відео, та прямих етерів.

«Події» також оновлюють, розділ пропонуватиме користувачам як тижневий, так і вихідний дайджест майбутніх подій на основі їхніх інтересів. Вони надходитимуть за сповіщення у фейсбуці.

Користувачі також зможуть запрошувати підписників з «Інстаграму» на події, створені у «Фейсбуці». Також додали запрошення з допомогою SMS та електронною поштою для тих, хто не зареєстрував обліковий запис у соцмережі.

Додамо, компанія Meta оголосила про нову програму монетизації, яка дозволяє авторам контенту заробляти від своїх коротких дайджестів Reels.

  • Читайте також: Мeta оновила Messenger: користувачі зможуть обмінюватися фото високої якості та створювати спільні альбоми

Фото: оновлення Facebook / Meta

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Соцсети Facebook
Источник материала
loader
loader