У цей день, 8 жовтня 1980 року відбувся дебют одного з найпримітніших англійських автомобілів – Austin Metro. Цікаво, що всього за 2 дні на відкриття Міжнародного автосалоні в Бірмінгемі за кермом цієї машини прибула сама Маргарет Тетчер, прем’єр-міністр Великобританії.
Однак список знаменитостей, котрі прославили цю машину, на цьому не вичерпався. 1982 року її придбала незадовго до свого весілля з принцом Чарльзом ¦майбутня принцеса Діана, яка рятувалася на ній від настирливих папараці.
Автомобіль Metro спочатку призначався для заміни надзвичайно популярного малюка Mini. Невипадково спочатку він і називався Mini Metro. Це була модель із компактним двооб’ємним тридверним кузовом, проте розрахованим на п’ять пасажирів. Над його формою працювали дизайнери Девід Бетч та Харріс Ман.
Austin Metro оснащувався карбюраторними двигунами: 1,0-літровим у 41 – 48 к. с. або 1,3-літровим потужністю 61 – 63 к. с. Максимальна швидкість становила від 140 до 166 км/год. Вже 1981 року до 4-ступеневої механічної КП додався й «автомат». З ним максимальна швидкість була меншою: від 125 до 148 км/год.
Найцікавішою особливістю машини була новаторська підвіска коліс – Hydragas. Там замість традиційних окремих пружин та амортизаторів використовувалися заповнені рідиною буйкові блоки, що забезпечувало підвищений комфорт при їзді.
А в 1984 році машина піддалася рейстайлінгу – змінилася передня частина та інтер’єр. Потрібно сказати, що машина випускалася і з п’ятидверним кузовом хетчбек. Була і комерційна версія – фургон, який пізніше так і називали Metro-van.
У зв’язку з процесами, що відбувалися в англійському автопромі, машина неодноразово міняла назву – на MG Metro, Rover Metro тощо. За весь час було вироблено 2 078 218 автомобілів типу Metro.