У харківському метро провели ярмарок вакансій: у наземному транспорті бракує 50% водіїв та слюсарів
У харківському метро провели ярмарок вакансій: у наземному транспорті бракує 50% водіїв та слюсарів

У харківському метро провели ярмарок вакансій: у наземному транспорті бракує 50% водіїв та слюсарів

У Харкові комунальним підприємствам наземного електротранспорту не вистачає 50% працівників, передусім – водіїв і слюсарів.

Про це в коментарі кореспонденту Укрінформу під час ярмарку вакансій міських комунальних підприємств повідомив начальник відділу комунального підприємства «Салтівське трамвайне депо» Костянтин Ільїн.

«Нам не вистачає близько 50% і водіїв, і персоналу для ремонту рухомого складу. Їх потрібно більше, аби зменшити навантаження на працівників, більш раціонально розподілити їх за маршрутами», – сказав Ільїн.

За його інформацією, така ситуація й у інших підприємствах наземного комунального транспорту. На ярмарку вакансій пропонували роботу КП «Тролейбусне депо №2», КП «Тролейбусне депо №3», КП «Салтівське трамвайне депо» та КП «Жовтневе трамвайне депо».

У харківському метро провели ярмарок вакансій: у наземному транспорті бракує 50% водіїв та слюсарів - Фото 1 Ярмарок вакансій відбувся у Харківському метрополітені / Фото: В`ячеслав Мадієвський. Укрінформ

«Разом ці підприємства обслуговують 11 трамвайних маршрутів, 39 – тролейбусних та 46 – автобусних. Щоденно вони випускають на лінію 74 вагони трамваїв, близько 120 тролейбусів і майже 100 автобусів», – зазначив Ільїн.

Рухомий склад, який суттєво був пошкоджений внаслідок російських обстрілів, додав він, завдяки допомозі закордонних партнерів поповнився більш як 10 різними моделями – маленькими та великогабаритними автобусами.

«Ми намагаємося відновити той потенціал, який був до повномасштабного вторгнення. Згідно з законодавством, маємо право на бронювання 50% працівників, але є потреба в збільшенні цього ліміту, я би сказав, і на 100%, щоб забезпечити сталу роботу пасажирського транспорту в Харкові. Може це видається і завеликою цифрою, але ми бачимо, що без цього не досягнути цієї сталості. Бо є зростання пасажиропотоку і нестача водіїв», – зауважив Ільїн.

Ця ситуація особливо відчутна під час блекаутів, коли зупиняється наземний електротранспорт і метрополітен.

Є вакансії й у інших комунальних підприємствах. Зокрема КП «Харківський метрополітен» хоче заповнити вільні посади та сформувати резерв, наголосила начальниця відділу кадрів Ольга Паршина.

«Пропонуємо вакансії слюсарів, електромонтерів, електромеханіків, монтерів колії, малярів, водіїв. Також ми набираємо групу для навчання машиністів електропоїзду. Наша мета – доукомплектувати підрозділи та зробити кадровий резерв», – зазначила Паршина.

За її інформацією, у лавах Сил оборони зараз понад 120 працівників метрополітену, серед них – електромонтери, машиністи, слюсарі.

Цього року після відповідного навчання на машиніста у метро стала перша жінка на такій посаді. Та це радше виняток, більше жінок, які б хотіли опанувати цю спеціальність, на зараз немає, зауважила Паршина.

Комунальне підприємство «Шляхрембуд», яке ремонтує та будує дороги у місті, також шукає водіїв, ситуація не критична, але працівники потрібні, розповіла начальниця відділу кадрів Олена Курмаз.

«Хтось добровольцем, когось мобілізували – загалом більше 50 наших хлопців пішли служити. Є загиблі… Лише близько 15% колективу в нас – жінки. Наші дівчата займаються прибиранням, утриманням центральних магістралей, площ. Потрібні водії автотранспорту, дорожні робітники, асфальтобетонник, трактористи, машиністи екскаватора, машиністи автогрейдера», – сказала Курмаз.

За її словами, влаштовуються на роботу до них, в тому числі, і переселенці.

«Люди орендують житло. Враховуючи, що в нас є дорожньо-експлуатаційні філії в кожному районі міста, намагаємося людей працевлаштувати ближче до місця проживання», – зазначила керівниця відділу кадрів.

Ярмарок вакансій у Харкові триває. Після комунальників свої вакансії 16 жовтня пропонували промислові підприємства, 17 жовтня пропонуватиме сфера послуг, а 18 жовтня - підприємці, які отримали гранти через Державну службу зайнятості.

Як повідомлялося, значну частину трамвайного парку Харкова російські війська знищили у березні 2022 року.

У жовтні 2023 мер Ігор Терехов повідомляв, що місту потрібні 80 трамвайних вагонів, через нестачу та руйнування підстанцій частину маршрутів замінили автобусними.

Теги по теме
Харьков Транспорт
Источник материала
loader
loader