Стартує кампанія з фактчекінгу з героями коміксу з медіаграмотності у соцмережах
Стартує кампанія з фактчекінгу з героями коміксу з медіаграмотності у соцмережах

Стартує кампанія з фактчекінгу з героями коміксу з медіаграмотності у соцмережах

Кампанія триватиме упродовж тижня медіаграмотності.

З початком Глобального тижня медіаграмотності ГО «Internews Україна» запустила у соцмережах серію дописів, з якими читачі зможуть потренувати навики викривати фейки та маніпуляції. Про це йдеться у дописі на фейсбук-сторінці «Internews Україна».

Головними героями серії виступають Тіна та Арті з медіаграмотного коміксу «Арті vs Фейк», які долучаються до Марафоні медіаграмотності, разом із десятками українських журналістів. 

«Готові розвінчувати фейки та маніпуляції разом із нами? Слідкуйте за оновленнями та проявляйте активність у дописах — найактивніших відзначимо призами!», зазначено у дописі. Дописи обєднуватимуться гештегом #JustCheckIt

Комікс «Арті vs Фейк», створений у 2011 році, можна переглянути за посиланням.

Також на його основі цього року презентували мультфільм, його можна переглянути за посиланням.

  • Читайте також: На платформі «Дія.Освіта» презентували освітній серіал «Як захиститись від фейків і дезінформації»

Фото: ілюстративне / «Internews Україна» у фейсбуці

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Соцсети
Источник материала
loader