Зменшення попиту опускає фрахтові ставки на перевезення зерна
Зменшення попиту опускає фрахтові ставки на перевезення зерна

Зменшення попиту опускає фрахтові ставки на перевезення зерна

Торгова активність на ринку цього тижня продовжувала знижуватися, а обсяги відвантажень з України поступово зменшувалися.

Відповідно, судновласникам стає дедалі важче утримувати позиції під час переговорів, що призводить до незначного зниження фрахтових ставок у сегментах «коастерів» і «хендісайзів», повідомляє аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

Ставки для «панамаксів» збереглися на минулих рівнях: фрахт для транспортування кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю становить 46 $/т.

Ставки для «хендісайзів» для транспортування кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії впали на 1 $/т — до 22-24 $/т.

Фрахт для «коастерів» для перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії знизилися на 1 $/т — до 34-36 $/т.

Ставки для барж залишаються незмінними. Вартість перевезення кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци становить 9-10 €/т.

Источник материала
loader
loader