NGL.media: На аудит ютуб-каналу The Gaze витратять майже 800 тисяч гривень
NGL.media: На аудит ютуб-каналу The Gaze витратять майже 800 тисяч гривень

NGL.media: На аудит ютуб-каналу The Gaze витратять майже 800 тисяч гривень

Ютуб-канал The Gaze був створений у травні 2023 року.

Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (МПІУ) заплатить 782 004 гривень ТОВ «Сабсаб» за проведення аудиту і розробку стратегії розвитку англомовного ютуб-каналу The Gaze. Це з'ясували журналісти видання NGL.media.

Як повідомляє видання, угоду на загальну суму 782 тисяч гривень з ПДВ сторони підписали за результатами відкритих торгів з особливостями, до участі в яких зголосилося лише київське ТОВ «Сабсаб».

Загалом до кінця 2024 року підрядник має провести комплексний аудит ютуб-каналу The Gaze (564,5 тисяч гривень), розробити і затвердити оновлену стратегію розвитку (141,1 тисяч гривень), менторство і підтримка реалізації стратегії (76,4 тисяч гривень).

Київське ТОВ «Сабсаб» є розробником сервісу SubBox для аналізу і просування каналів на відеохостингу YouTube.

Як розповів NGL.media представник одного з українських телеканалів, що також використовують цей сервіс для аналізу свого контенту, вартість річної передплати на SubBox не перевищує 70 тисяч гривень.

За його ж словами, середня вартість комплексного аудиту ютуб-каналу і надання рекомендацій з розвитку не перевищує 1000-1500 доларів (41-62 тисяч гривень).

Ютуб-канал The Gazeбув створений у травні 2023 року.

«За півтора року на цей канал підписалися 35,7 тис. користувачів YouTube, а загальна кількість переглядів сягнула понад 8,1 млн грн. За той же час загальні витрати з бюджету МКІП на діяльність платформи The Gaze уже перевищили 100 млн грн.

Статистика свідчить, що в середньому кожен ролик на ютуб-каналі переглядають по 2,6 тис. разів. Це достатньо умовна цифра, адже відеохостинг зараховує перегляд, якщо користувач взаємодіяв з відео хоча б 30 секунд», — повідомляє медіа. 

У розмові з NGL.mediа український медіаменеджер Євген Сафонов припустив, що аудиторія ютуб-каналу The Gaze може бути «накручена» — про це, зокрема, свідчить мізерна кількість реакцій і коментарів користувачів під нібито популярними роликами.

Наприклад, епізод лялькового шоу «Hidden Angle» має 605 тисяч переглядів, але лише 41 лайк і 9 коментарів. Для порівняння —ролик теж англомовного, але недержавного The Kyiv Independent, який переглянули 242 тисяч користувачів, має понад 3,4 тисячі лайків і 1,2 тисячі коментарів.

ТОВ «Сабсаб» минулого року заснувала вінничанка Надія Винник, проте у квітні цього року вона передала компанію у власність дніпрянці Олександрі Амеліній.

Цій компанії належить онлайн-сервіс SubBox для глибинної аналітики YouTube, який використовують багато учасників відеоринку, зокрема великі українські телеканали.

Загалом SubBox пропонує користувачам п’ять пакетів з різними наборами інструментів та кількістю каналів для аналітики, в тому числі й безплатний пакет. Найдорожчий пакет для медіакомпаній, який включає подобовий аналіз 200 каналів, без знижок коштує близько 12,3 тис. грн на місяць.

Читайте також:

  • МПІУ відреагувала на розслідування NGL.media щодо витрат на англомовне видання The Gaze
  • Юлія Островська: Стратегічно правильно буде підсилити українське іномовлення англомовним телеканалом

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader