У влади немає єдиної інформаційної політики для формування позитивного іміджу мобілізації, — дослідження ІМІ
У влади немає єдиної інформаційної політики для формування позитивного іміджу мобілізації, — дослідження ІМІ

У влади немає єдиної інформаційної політики для формування позитивного іміджу мобілізації, — дослідження ІМІ

ІМІ зазначає, що державні органи не приділяють уваги позитивній комунікації щодо мобілізації

Висвітлення мобілізації в українських медіа свідчить про відсутність єдиної інформаційної політики з боку влади, яка б допомогла сформувати позитивний імідж мобілізації та забезпечила узгодженість і координацію.

Про це йдеться в новому моніторинговому дослідженні Інституту масової інформації «Як українські медіа маневрують між негативом і нейтральністю у висвітленні мобілізації».

Як повідомляє ІМІ, державні органи не приділяють уваги позитивній комунікації щодо мобілізації. Атмосфера тиску на тих, хто ухиляється, є, але позитивна мотивація до вступу до Сил оборони трапляється рідко.

У влади немає єдиної інформаційної політики для формування позитивного іміджу мобілізації, — дослідження ІМІ - Фото 1

Інфографіка Інституту масової інформації

«Владі наразі не вдалося переконати українців в існуванні справедливої мобілізації. Кількість повідомлень про корупцію в системі щодалі більше запевняє суспільство у зворотному. Навіть у тих випадках, коли посадовці намагаються нівелювати резонанс корупційних скандалів критикою на адресу хабарників та обіцянками викорінити ганебне явище, результату вони досягають зрідка. Найчастіше контекст таких заяв залишається негативним», — йдеться в дослідженні.

Також моніторинг ІМІ зафіксував 371 публікацію, що містила слово «мобілізація». Понад половину з них — 54,2% — наводять цю лексему в нейтральному контексті.

Частка таких матеріалів помітно зросла, адже моніторинг ІМІ у квітні 2024 року фіксував цей показник на рівні 45,5%.

Водночас стало менше матеріалів з негативними згадками про мобілізацію. Нині їхня частка становить 35,3%, тоді як пів року тому вона дорівнювала 41,9%.

Позитивну конотацію щодо мобілізації мають 10,5% публікацій, до того ж що попереднє дослідження виявило 12,6% таких матеріалів. Тобто їхня частка скоротилася.

У моніторинговий період публікації, що дають позитиву мобілізації, виникли, зокрема, як результат вдалої державної комунікації.

Детальніше ознайомитись із  дослідженням можна за посиланням.

  • Читайте також: «Анти-ТЦК». Як працюють ворожі телеграм-рекрутери й боти, які вербують українців для диверсій

Фото: ілюстративне / «АрміяInform»

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
исследование СМИ
Источник материала
loader
loader