Журналісти випробували технологію очищення двигуна воднем на прикладі Audi Q5
Журналісти випробували технологію очищення двигуна воднем на прикладі Audi Q5

Журналісти випробували технологію очищення двигуна воднем на прикладі Audi Q5

Сьогодні багато власників автомобілів із пробігом часто скаржаться на зниження потужності їх машин та погіршення розгінної динаміки. Однією з причин цього є законсованість двигуна через утворення масляних відкладень на поршнях та кіптяви на клапанах. Ефективно очистити  від усього цього двигун, включаючи поршневі кільця, свічки запалювання, розпилювачі форсунок, лямбда-зонд і клапан EGR, можна за допомогою водню. Саме таку послугу пропонує компанія Hydroxy – сертифікований розробник та виробник передової системи, що присутній на українському ринку вже дев’ять років.

Процедура очищення абсолютно безпечна для двигуна, тому що в камеру згоряння через повітрозабірник подається не чистий водень, а його суміш з киснем – у співвідношенні 1:3. Внаслідок покращуються показники потужності й відповідно розгінної динаміки. Більш того,  зменшується споживання пального – від 5 до 20% залежно від стану двигуна. Журналісти “Автоцентру” вирішили перевірити роботу цієї інноваційної технології очищення на конкретному автомобілі.

Журналісти випробували технологію очищення двигуна воднем на прикладі Audi Q5 - Фото 1

Для ексерименту було взято кросовер Audi Q5 2015 року випуску з пробігом 108 тис. км. За словами власника, машина трохи “тупить” при інтенсивному розгоні. Зазначимо, що у неї під капотом знаходиться дволітровий бензиновий турбомотор у 220 к. с. Було вирішено провести замір витрати пального, а також перевірку на динамометричному стенді – до очищення воднем і одразу після нього. Заїзд трасою на відрізку 48,3 км, зі швидкістю 100 – 110 км/год та інтенсивним розгоном показав середнє споживання бензину 10,1 л на 100 км. А динамометричний стенд видав паспортні показники двигуна – 220 к. с. та 351 Нм.

За допомогою ендаскопа було перевірено стан двигуна. У результаті на 1-му та  3-му поршнях виявлено досить багато відкладень, а ось на 2-му та 4-му їх було набагато менше. Очищення водородовмісним газом на спеціалізованому СТО тривало 60 хвилин. Автомобіль при цьому працював на холостому ходу.

 

Журналісти випробували технологію очищення двигуна воднем на прикладі Audi Q5 - Фото 2

Повторні виміри ендоскопом показали наступне. За допомогою технології Hydroxy вдалося повністю очистити від кіптяви одну свічку із чотирьох. Що ж до відкладень на поршнях, то на найбільш забруднених (1-му та 3-му) вони частково залишилися, але вже в розм’якшеному вигляді. А ось на інших (2-му та 4-му) відкладення зникли повністю. Повторний заїзд трасою – на тій же дистанції в 48,3 км – показав вже жвавіший набір швидкості. При цьому середня витрата пального зменшилась до 7,62 л на 100 км. Таким чином, економія склала 2,48 л. Для чистоти експерименту заправка проводилася на одній і тій же станції, з однієї і тієї ж колонки, і паливом однієї партії. Повторні виміри на динамометричному стенді дали практично ті ж самі результати, що й до очищення – 223 к. с. та 350 Нм, тобто в межах похибки.

Журналісти випробували технологію очищення двигуна воднем на прикладі Audi Q5 - Фото 3

Таким чином відзначимо, що технологія очищення воднем Hydroxy дійсно позбавляє двигун різних відкладень, що позитивно позначається на його роботі, зокрема на розгінній динаміці. Що ж до споживання пального, то воно реально зменшується. Звичайно, показники економічності залежать від ряду факторів – стану двигуна, погодних та дорожніх умов, а також якості пального у баку. У будь-якому випадку проведений журналістами «Автоцентру» експеримент підтверджує цифри скорочення витрати пального на 1 – 2 л, які наводить компанія Hydroxy, керуючись відгуками багатьох клієнтів. Технологія очищення воднем доступна для автомобілів з різними типами двигунів, що працюють на бензині, дизелі чи газі. Скористатися даною послугою від Hydroxy можна на партнерських СТО, розташованих у багатьох містах України.

Источник материала
loader
loader