Слабкий попит продовжує опускати ставки фрахту на морські перевезення зерна
Слабкий попит продовжує опускати ставки фрахту на морські перевезення зерна

Слабкий попит продовжує опускати ставки фрахту на морські перевезення зерна

Ринок фрахту в Україні зазвичай активний у грудні, однак цього року він поки що є тихим і малоцікавим.

Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Нові експортні регламенти, введені 1 грудня, в поєднанні з низькою торговою активністю (частково через важливу галузеву подію у Франції), ще більше зменшили попит з боку фрахтувальників, що зробило початок місяця досить спокійним. Втім, ставки для «коастерів» залишаються в основному стабільними, оскільки судновласники твердо тримають свої позиції, що іноді ускладнює завдання фрахтувальникам забезпечити судна за бажаними ставками, особливо для європейських напрямків», — зазначив фахівець. 

Тим часом судновласники в сегменті «хендісайзів» змушені йти на подальші поступки (-1 $/т) через досі гострий дисбаланс між обсягами вантажів і тоннажем на ринку.

У сегменті «панамаксів» спостерігається понижувальна тенденція. Відділ фрахту Atria Brokers наводить ставки для «панамаксів» на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю на рівні 40 $/т (-4 $/т за тиждень).

Ставки для «хендісайзів» на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до cхідного узбережжя Італії знизилися на 1 $/т, встановившись на рівні 19-20 $/т.

Ставки для «коастерів» на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 30-31 $/т.

У сегменті барж не спостерігається змін, а ставки залишаються низькими. Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9 /т.

Источник материала
loader
loader