YouTube співпрацює з Creative Artists Agency (CAA), щоб допомогти творцям ідентифікувати вміст за допомогою створених штучним інтелектом подібностей на платформі та надсилати запити на видалення. На початку наступного року компанія випробує елементи керування зі знаменитостями та спортсменами, перш ніж запустити його для «найкращих творців YouTube, творчих професіоналів та інших провідних партнерів, які представляють таланти».
У вересні YouTube оголосив про плани щодо інструментів, які допоможуть керувати створеними штучним інтелектом зображеннями творців та їхніми голосами. Тепер компанія каже, що може дати знаменитостям (а незабаром і творцям) можливість керувати штучним інтелектом, копіюючи їхню схожість, наприклад, своє обличчя, «у масштабі».
Минулого року CAA представила CAAVault , який сканує та зберігає цифрові схожості своїх клієнтів, зокрема їхні обличчя, тіла та голоси.
YouTube також працює над «технологією ідентифікації синтетичного співу», яка виявлятиме штучний інтелект, який намагається відтворити співочі голоси творців. YouTube уже почав дозволяти музичним лейблам вимагати видалення вмісту штучного інтелекту, який імітує голос виконавця, а також почав вимагати від творців позначати відео, що містять контент, створений штучним інтелектом, на початку цього року.