Цей орбітальний випробувальний апарат X-37B Космічних сил США (OTV-7) безшумно перевищив один рік польоту. Літак виконує маневри з аерогальмуванням, тобто техніку зміни орбіти навколо Землі, а також безпечну утилізацію прикріпленого службового модуля. Піднятий у грудні 2023 року військовий космічний літак був виведений на орбіту, вищу, ніж будь-який з попередніх місій космічного літака, – на високоеліптичну високу навколоземну орбіту.
З цієї орбіти Космічні сили Сполучених Штатів за підтримки Управління швидких можливостей ВПС провели експерименти з ефектом радіації та випробували технології усвідомлення космічної сфери. X-37B/OTV-7 також називають Космічними силами США-52 (USSF-52). Цей космічний літак був піднятий 28 грудня 2023 року. Політ OTV-7 став першою спробою Космічних сил США та X-37B здійснити маневр динамічного аерогальмування.
Мінімальна витрата палива
У заяві, опублікованій минулого року компанією Boeing, розробник X37B «виконає новаторські маневри аерогальмування, щоб перевести динамічний космічний літак з однієї навколоземної орбіти на іншу, заощаджуючи паливо. У партнерстві з Космічними силами Сполучених Штатів ця нова демонстрація є першою свого роду».
Використання маневру аерогальмування вимагає, щоб космічний корабель з тепловою черепицею здійснив серію проходів, використовуючи опір земної атмосфери. Ця техніка дозволяє космічному кораблю змінювати орбіти, витрачаючи мінімальну кількість палива.
Поки що немає подробиць про те, чи завершено маневрування аерогальмами X-37B. Якщо це так, без екіпажу транспортний засіб планується відновити свої випробування та експерименти, доки вони не будуть досягнуті. У цей момент корабель має зійти з орбіти та виконати безпечне повернення на Землю, ймовірно, на злітно-посадковій смузі космічного центру Кеннеді.