Як повідомляє Укрінформ, про це пише Reuters.
“Законопроєкт, який потребує схвалення парламентом, запроваджує низку вимог до охочих залишити відгуки. Зокрема, вимагає ідентифікації особи та доказу відвідування закладу”, - йдеться у матеріалі.
Зазначається, що відгуки допускатиметься до публікування лише протягом двох тижнів з часу відвідування того чи іншого закладу. Якщо вони виявляться неправдивими, то повинні видалятися. “У законопроєкті не уточнюється, хто встановлюватиме неправдивість відгуку”, - зауважує агентство.
Окрім цього, законопроєктом пропонується заборонити проплачені відгуки.
“Законопроєкт пропонує надати право перевіряти відгуки й виписувати штрафиантимонопольному органу Італії”, - стверджується у статті.
Reuters додає, що представники туристичної індустрії загалом позитивно сприйняли законопроєкт, хоч і висловили занепокоєння стосовно захисту приватних даних та ризику суттєвого зменшення кількості відгуків.
Як повідомляв Укрінформ, у Google Maps запустили систему попереджень, яка допоможе користувачам виявляти компанії з потенційно фейковими відгуками.