Продакшн Пінчука заробить 10,5 млн грн на Євробаченні
Продакшн Пінчука заробить 10,5 млн грн на Євробаченні

Продакшн Пінчука заробить 10,5 млн грн на Євробаченні

Національна суспільна телерадіокомпанія України («Суспільне мовлення») 22 січня уклала договір із ТОВ «Старлайт Продакшн» на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) для Пісенного конкурсу «Євробачення-2025». Про це повідомляє «Главком» з посиланням на ProZorro.

Фірму-переможця було визначено шляхом проведення мистецького конкурсу, який організував департамент спеціальних проєктів «Суспільного мовлення». У поданих документах на майданчику електронних закупівель замовник не розкриває інших потенційних учасників конкурсу.

Найбільше коштів ТОВ «Старлайт Продакшн» планує витратити на декорації (побудова сцени та укриття) – 2 млн грн; оплату послуг персоналу, який зрежисує та спродюсує план та сценарій проведення Національного відбору – 1,97 млн грн; технічне забезпечення – 1,93 млн грн.

Продакшн Пінчука заробить 10,5 млн грн на Євробаченні фото 1
Цінова пропозиція ТОВ «Старлайт Продакшн», яка лягла в основу договору, підписаного із Суспільним мовником
Цінова пропозиція ТОВ «Старлайт Продакшн», яка лягла в основу договору, підписаного із Суспільним мовником

Також 1,04 млн грн витрат закладено на журі, ведучих та зіркових гостей.

Крім цього, створення візиток затягне 495,5 тис. грн, музичне оформлення – 75 тис. грн, травел витрати – 35 тис. грн.

Окремо Національна суспільна телерадіокомпанія пояснила, що участь України в Євробаченні «сприяє позитивному іміджу на європейській арені та можливості доносити до максимального широкого кола людей (162 млн глядачів у 2023 році) інформацію про Україну під час повномасштабної війни».

За даними аналітичної системи Youcontrol, ТОВ «Старлайт Продакшн» створено у 2005 році. Кінцевими бенефіціарами записано сім’ю українського олігарха: глава Віктор Пінчук, його дружина Олена Пінчук та їхні трьоє дітей Марія, Роман і Катерина.

У медіагрупу «Старлайт Продакшн» входять телеканали СТБ, ICTV, М1, М2, Оце ТБ.

Як відомо, 2024 року виробництво контенту для Пісенного конкурсу «Євробачення» дісталося «1+1 продакшн». Тоді сума договору склала 10,9 млн грн. Торік на пісенному конкурсі Україну представляли Alyona Alyona та Jerry Heil із композицією Teresa&Maria. У результаті представниці України посіли третє місце, набравши загалом 453 бали.

Як повідомляв «Главком», 23 січня презентовано пісні учасників Національного відбору на Євробачення-2025 та проведено жеребкування порядку виступів у фіналі.

Окремо конкурсну пісню фіналістки Нацвідбору Fiїnka, справжнє імʼя якої Ірина Вихованець, «Культура» звинуватили у плагіаті на композицію Con Altura іспанської співачки Rosalía. Музична продюсерка національного відбору на «Євробачення-2025» Тіна Кароль відреагувала на закиди.

Крім того, цьогоріч проголосувати за фіналіста Національного відбору на пісенний конкурс Євробачення-2025 можна буде в «Дії» та за допомогою СМС. 

Фінал Національного відбору відбудеться 8 лютого 2025 року, де глядачі та журі оберуть артиста чи артистку, що представить Україну на Євробаченні-2025 у Швейцарії.

Також на музичному конкурсі Євробачення-2025 запровадили нові правила. 69-й пісенний конкурс, що відбудеться у шведському місті Базель, проходитиме за оновленими вимогами. Для учасників і представників медіа буде обов’язковим дотримання Кодексу поведінки, порушення якого позбавить права на акредитацію.

Источник материала
loader
loader