Як водії різних країн ставляться до використання штучного інтелекту в авто: дослідження
Як водії різних країн ставляться до використання штучного інтелекту в авто: дослідження

Як водії різних країн ставляться до використання штучного інтелекту в авто: дослідження

Згідно з даними, представленими TechGaged.com, водії у Європі та США в п’ять разів більше стурбовані впровадженням штучного інтелекту (ШІ) в транспортних засобах, ніж їх китайські чи індійські колеги.Через кілька років після того, як ШІ став мейнстрімом, його використання в транспортних засобах все ще викликає змішані почуття. У той час як деякі водії вітають його потенціал для забезпечення автономного водіння та підвищення безпеки та економії палива, багато хто залишається обережним щодо втрати контролю за кермом.Побоювання нещасних випадків через технічні несправності та недостатні правила лише підігрівають їхній скептицизм. Згідно з дослідженням Deloitte Global Automotive Consumer Study 2025 року, більшість скептиків ШІ серед водіїв знаходяться в західних країнах.Вони турбуються про надійність штучного інтелекту в критичних ситуаціях, побоюючись несправностей або неправильних оцінок, які можуть спричинити аварії. Конфіденційність також є великою проблемою, оскільки підключені транспортні засоби збирають величезні обсяги даних, що викликає побоювання неправомірного використання або спостереження.За даними Deloitte, близько 60% водіїв у Західних країнах або проти, або байдуже ставляться до використання ШІ в автомобілях. Наприклад, приблизно для 25% водіїв у Сполучених Штатах, Британії та Німеччині штучний інтелект не дає явних переваг, тоді як понад 30% є нейтральними. З іншого боку, лише 40% водіїв у цих країнах вважають, що ШІ в транспортних засобах є корисним.Китайські та індійські водії, як правило, з більшим ентузіазмом ставляться до ШІ. Статистика показує, що лише 5% водіїв у Китаї, Індії та Південно-Східній Азії вважають штучний інтелект у транспортних засобах марним. У той же час 82% індійців і 77% китайців готові використовувати рішення ШІ транспортних систем.Опитування Deloitte також виявило найпопулярніші функції штучного інтелекту серед водіїв. Екстрена допомога лідирує в списку: 86% індійських водіїв, 78% китайських водіїв, 62% водіїв США та 58% водіїв Британії готові платити додатково за цю послугу.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, стало відомо, яким може бути український електромобіль в 2025 році.

Источник материала
loader
loader