Про відсутність мобільного зв'язку й Інтернету можна повідомити в "Дії": як це зробити
Про відсутність мобільного зв'язку й Інтернету можна повідомити в "Дії": як це зробити

Про відсутність мобільного зв'язку й Інтернету можна повідомити в "Дії": як це зробити

У випадку, якщо немає можливості додзвонитися до рідних або не вантажаться сторінки в браузері, на допомогу може прийти застосунок "Дія". За декілька кліків там можна повідомити про проблеми зі звʼязком.

Про це повідомили в Мінцифри. Там зазначили, що відповіді допоможуть проаналізувати проблемні ділянки та швидше збільшувати покриття, щоб у кожному куточку країни можна було викликати швидку чи написати родині.

Як повідомити про проблему зі звʼязком у "Дії":

  • відкрийте застосунок "Дія" та на головному екрані натисніть "Відсутній звʼязок";
  • надайте одноразовий доступ до геолокації;
  • вкажіть, чи проблема лише під час знеструмлень;
  • виберіть оператора;
  • уточніть, що не працює: Інтернет, дзвінки чи обидва варіанти;
  • вкажіть, де немає зв’язку: в приміщенні чи на вулиці.

"Якщо ж немає Інтернету — залишайте повідомлення в "Дії", а коли Інтернет повернеться, вона відправиться автоматично. Для цього вже зараз завантажте мапу незламності, вона знадобиться і в інших ситуаціях — щоби знайти найближче укриття чи пункт незламності з генераторами", — йдеться в повідомленні.

У Мінцифри додали, що далі інформація надійде до Національної комісії регулювання зв’язку. Комісія аналізуватиме фідбек і разом з операторами виправлятиме ситуацію в конкретному районі.

"Працюємо, щоби ви завжди залишалися на звʼязку", — підсумували в Мінцифри.

Источник материала
loader
loader