Медіабарометр: бенчмарк HR для українських медіа
Медіабарометр: бенчмарк HR для українських медіа

Медіабарометр: бенчмарк HR для українських медіа

Дослідження, підготовлене Jnomics Media у співпраці з Детектором медіа, пропонує всебічний аналіз динаміки зайнятості в українському медіасекторі.

Український медіасектор стоїть на роздоріжжі, що сформувалось безпрецедентними викликами та швидкими змінами. Медіаорганізації фокусуються на вирішенні великої кількості проблем – від подолання наслідків війни до внутрішньої цифрової трансформації. Усе це робиться, щоб адаптуватися та процвітати.

В основі цієї еволюції лежить фундаментальне питання: як ЗМІ можуть ефективно залучати, мотивувати та утримувати таланти, які є критично необхідними для реалізації місії та завдань медіа?

Це дослідження, підготовлене Jnomics Media у співпраці з Детектором медіа, пропонує всебічний аналіз динаміки зайнятості в українському медіасекторі. Знахідки цього дослідження допоможуть покращити стратегії управління талантам в цей кризовий період для медіа індустрії.

Методологія 

Щоб дослідити ситуацію в українському медіасекторі, ми провели комплексне дослідження, використовуючи подвійний підхід до збору даних:

34 глибинних інтерв'ю з медіаменеджерами телебачення, радіо, друкованих та цифрових медіа для вивчення їх стратегій та викликів.

Опитування 239 медіапрацівників для аналізу сприйняття, мотивації та рівня задоволеності.

Ключові висновки

Різниця в оплаті: працівники київських медіа заробляють значно більше, ніж їхні регіональні колеги, особливо на керівних посадах.

Задоволеність працівників: показник eNPS галузі становить -20%, що відображає загальне незадоволення оплатою та умовами праці.

Гендерна динаміка: жінки складають 75% робочої сили та домінують на керівних посадах у регіональних медіа, проте отримують меншу зарплату, ніж чоловіки.

Виклики утримання талантів: вигорання, мобілізація сприяють високій плинності кадрів.

Цінні переваги: працівники надають перевагу гнучкому графіку, кар'єрному зростанню та професійному розвитку перед матеріальними бонусами.

Тенденції найму: регіональні медіа мають довші періоди найму та більше вакансій, у виборі надаючи перевагу цінностям кандидата, ніж досвіду.

Це дослідження закладає основу для побудови сильніших та стійкіших команд. Ми прагнемо допомогти медіаорганізаціям впровадити ці висновки та створити робочі місця, що надихають.

Ви можете завантажити публічну версію нашого звіту або придбати повну версію з детальними даними та комплексним аналізом - отримати бескоштовну і платну версію можна за посиланням. Платна версія включає дані про:

  • Розподіл зарплат за посадами
  • Середню заробітну плату за жанрами контенту
  • Аналіз пільг та бонусів
  • Інсайти щодо задоволеності працівників
  • Розширені статистичні дані
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
исследование
Источник материала
loader
loader