Бренди з Китаю набирають обертів на ринку електромобілів Європи, разом продаючи більше, ніж Tesla
Бренди з Китаю набирають обертів на ринку електромобілів Європи, разом продаючи більше, ніж Tesla

Бренди з Китаю набирають обертів на ринку електромобілів Європи, разом продаючи більше, ніж Tesla

У лютому китайські марки перевершили Tesla на європейському авторинку.У минулому місяці Tesla зареєструвала 15 700 електромобілів порівняно з 19 800 для китайських брендів.BYD, Polestar та XPeng зростали на європейському ринку, тоді як Tesla втратила частку ринку.Яка відмінність за рік. Повернімо годинник до початку 2024 року, коли європейське підрозділ Tesla насолоджувався славою кращого продажу в регіоні протягом усього 2023 року та першою компанією, що вивела електрокар – Model Y – на верх списку продажів загалом.Тепер, оновлені дані про продажі в 28 ключових ринках, включаючи ЄС, Велику Британію, Норвегію та Швейцарію, показують, що не лише продажі Tesla йдуть на спад, але й американський бренд електрокарів загалом поступається китайським власникам автомобільних компаній.Пов’язано:Цифри від Jato Dynamics показують, що Tesla продала 15 700 автомобілів у лютому 2025 року, що на 44% менше, ніж рік тому, при збільшенні ринку електрокарів на 26% до 164 100 одиниць. Китайські бренди назбирали 19 800 продажів у лютому, кидаючи в серйозну тінь на Tesla і не залишаючи сумнівів, що Китай робить серйозний прорив на європейському автомобільному ринку. І це лише початок.Частка ринку Tesla зазнає ударуСлабкі продажі Tesla зменшили її частку ринку до 9,6%, найгірший лютневий показ за останні п’ять років, і частка ринку автовиробника з початку року скоротилася з 18,4% до 7,7% порівняно з цифрами 2024 року. Частковим поясненням може бути випуск оновленої ‘Juniper,’ яка була показана у січні цього року, але не була одразу доступна в Європі. Природно, що покупці захочуть дочекатися нового вигляду SUV.Продажі Model Y впали на 56% до 8 800 одиниць, тоді як продажі Model 3 зменшилися менш різко (але все ще хвилююче) на 14%, що, за словами Jato, говорить про те, що загальний спад у Tesla пов’язаний менше з антинастроєм до Ілона Маска, ніж імінентним приходом нового Y.VW, Китайські Бренди та Нова ХвиляЧи зможе нова модель повністю змінити цей спад, залишається побачити, але ми сумніваємося. Зміни моделі Juniper не настільки всебічні, і китайські бренди (і спадщина західних) лише посилюють свій тиск на Tesla. Продажі BYD зросли на 94% до 4 436, Polestar піднялася на 84% до 2 405, а новачок XPeng відзначився 1 034 продажами, що відображає зростання на 259% від лютого 2024 року.

Источник материала
loader
loader