/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5006b284ff0541c32122f8b54be71156.jpg)
Огляд Seres 5 2025: Чи зможе китайський новачок перемогти Tesla та BMW у грі з електромобілями?
Європейці відомі своєю відданістю автомобільним брендам, особливо коли мова йде про преміум варіанти. Проте це не завадило Seres, молодому китайському автовиробнику, відчинити двері на європейському ринку з повністю електричним кросовером. Недавно ми дізналися, що ця модель може запропонувати потенційним покупцям.Seres 5 здебютував в Європі у 2023 році, почавши повільний запуск по континенту протягом 2024 року. Модель повністю тримається дизайну китайської версії, яка існує з 2019 року, хоча з трохи подовшеним корпусом. У 2022 році Seres поєднався з Huawei для запуску , переробленої версії, але глобальна версія Seres 5, яку ми тестували, поки не отримала такої самої переробки.Seres, колишній SF Motors, може бути корінний в Китаї, але він також присутній в Силіконовій Долині та мав великі амбіції продавати автомобілі в США. Проте ці плани змінюються, оскільки компанія переключає свою увагу на Європу, Південну Америку та Близький Схід.Плавні й Округлі ЛініїНа відміну від багатьох нових китайських автомобільних брендів, які схильні до безпардонного копіювання своїх визнаних конкурентів, Seres намагається принести на стіл щось нове. Власне, куці очі автомобільних ентузіастів можуть помітити деякі елементи дизайну, які нагадують інші автомобілі – наприклад, криволінійні світлодіоди в стилі DS або явне звернення до , але, в основному, Seres 5 стоїть на власних ногах.Перевага аеродинамічного кузова – це другун скла у вигляді листка, виділений хромовими акцентами. Силует електрокара змиває межу між традиційними та купе стайловими кросоверами, підкреслюючи скульптурні задні плечі. Стандартні 21-дюймові литі диски, у поєднанні з червоними гальмівними супортами, створюють спортивний настрій, підкреслюючи, що Seres 5 веде себе як кросовер GT, а не як авантюристський .Додатково: Під час мого часу за кермом Seres 5 я помітив, що він привертає більше уваги, ніж ваш , привертаючи увагу безлічі людей – хоча це також може бути через те, що це новий продукт, який будить цікавість. Проте, незважаючи на свій недавній вихід в Європі, дизайн починає виглядати застарілим порівняно з новішими конкурентами.Зі своєю довжиною 4710 мм (185 дюймів), Seres 5 безпосередньо конкурує з , хоча бренд віддав би перевагу позиціонувати його проти подібних за розміром преміальних кросоверів, таких як BMW iX3, , та Ауді Q6 E-tron.Салон – Приємне Місце Для БутияКрокуючи в середину, вас зустрічають преміальні матеріали, включаючи оббивку із натуральної шкіри Nappa та дерев’яні вкладки. Перцепція якості та якість виконання вища, ніж ви могли б очікувати від нового бренду, хоча вона не досягає рівня високорівневих моделей від BMW та . Стандартне обладнання досить щедре і включає панорамний скляний дах, зручні сидіння з підігрівом, вентиляцією, масажем та функціями пам’яті.Плаваюча центральна консоль – це приємне дотик, яка включає справжню ручку передач, відсіки для зберігання та дві бездротові підставки для зарядки з охолодженням. Центральним елементом є схожий на Tesla сенсорний дисплей розміром 15,6 дюйма, на якому розміщені всі функції транспортного засобу. Хоча інтерфейс системи доволі простий у користуванні, відсутні фізичні кнопки для ключових функцій, таких як A/C та режими водіння, – що іноді ускладнює навігацію “на льоту”.Додатково: Пасажири на задньому сидінні користуються тим самим рівнем якості, що й передні місця, маючи власні USB-порти, вентиляційні отвори, сітчасті кишені на спинках сидінь та центральний підлокітник з тримачами для келихів та кишенею для зберігання. Після того, як ви подолаєте дивну форму задніх дверей, вистачає достатньої висоти для високих осіб. Задній простір для ніг відповідний, але .Багажне відділення стає трохи вузьким на 367 літрів (13 кубічних футів) в конфігурації п’ятьох місць та додаткових 67 літрів (2.4 кубічних футів) у багажнику. Щодо задньої двері: чесно кажучи, я кілька хвилин намагався зрозуміти, як її відчинити. Виявляється, що відповідна кнопка розміщена на задньому склоочиснику. Власники знають це, але це не дуже зручно пояснювати це кожному з пасажирів, коли вони хочуть щось покласти ззаду, хоча їх реакція має бути цікавою.Враження від Водіння: Електричний Гранд-ТурерНавіть після перших хвилин за кермом Seres 5 я був вражений високим рівнем комфорту, оскільки підвіска згладжувала швидкість, тріщини та ями на дорозі. Шасі відчувається міцним, а звукоізоляція відповідає преміум конкурентам, зробляючи салон святинею. єдинун елемент – то тихе шипіння від електродвигуна на низьких швидкостях, яке, хоча й незначне, відчувається, якщо ви приділяєте увагу.Незважаючи на вражаючі показники, які поставили б у розряд , Seres 5 виявився дружелюбним за кермом. Це особливо помітно в режимі Eco, який наголошує на продуктивності. Режим Comfort надає доступ до більш потужності і ідеально підходить для щоденного використання, тоді як Sport та Race розкривають повну 577 к.с. (430 кВт / 585 к.с.) та 940 Нм (693 фунт-фут) крутного моменту.Навіть у найспортивніших налаштуваннях Seres 5 залишається впевненим, пропонуючи плавну подачу потужності та мінімальні оберти колес, коли ви на повному прискоренні з місця. Прискорення вражає, особливо коли ви рухаєтеся між 60-140 км/год (37-87 миль/год), зроблюючи обгони на шосе незусиллям. Саме тут Seres 5 сяє як далекобіжний крейсер.Додатково: Кермо за замовчуванням має помітну легкість, що робить його ідеальним для міського водіння, але менш підходить для спортивної їзди. Щасливо, є налаштування, яке додає вагу керму, хоча

