Netflix тестує нову пошукову систему на базі штучного інтелекту
Netflix тестує нову пошукову систему на базі штучного інтелекту

Netflix тестує нову пошукову систему на базі штучного інтелекту

Компанія Netflix впроваджує тестування нової технології пошуку для своїх передплатників, що базується на штучному інтелекті. Цей інструмент допомагає користувачам знаходити серіали й фільми, зокрема орієнтуючись на настрій або особисті вподобання.

Про це пише Bloomberg.

“Деякі клієнти в Австралії та Новій Зеландії вже можуть використовувати інструмент, який доступний лише на пристроях iOS. За словами Netflix, незабаром тест пошириться на кілька ринків, включаючи США”, - повідомляє видання.

Пошук з допомогою ШІ має на меті надати користувачам можливість ставити запити, які виходять за межі традиційного пошуку, надаючи більш гнучкий і персоналізований інтерфейс.

Медійний сервіс вже давно використовує штучний інтелект і машинне навчання для певних цілей, як-от його алгоритм рекомендацій, який проштовхує заголовки на основі історії переглядів клієнта

Компанія активно досліджує шляхи глибшого використання ШІ - як у внутрішніх процесах, так і в галузі виробництва контенту.

Виконавчий директор Netflix Тед Сарандос заявив, що ШІ допоможе покращити кіновиробництво, але не замінить творчий персонал, в тому числі сценаристів і акторів.

Попри технічний прогрес, керівництво Netflix обережно ставиться до можливої критики. У Голлівуді зростає занепокоєння щодо потенційного скорочення робочих місць через впровадження ШІ.

Зазвичай Netflix запроваджує нові функції автоматично, але цього разу передплатники мають самостійно погодитись на участь у тестуванні.

Источник материала
loader
loader