Готуємо до будь-якого сценарію: нова кампанія "Трійки" Білецького
Готуємо до будь-якого сценарію: нова кампанія "Трійки" Білецького

Готуємо до будь-якого сценарію: нова кампанія "Трійки" Білецького

Автори надихнулись турбулентною буденністю: криза у відносинах з США, зростання глобальної напруженості, непереборне відчуття катастрофи, що наближається. У бригаді використали цей наратив, щоб нагадати про найбільш дієвий спосіб боротьби зі страхом і тривогою – стати підготовленим.

"Виклики майбутнього не страшні, якщо ти – в Трійці. У нашому арсеналі – новітня зброя, наземні, повітряні роботи, і власна KillHouse.academy, де навчаємо цим керувати", – заявили в бригаді.

Кампанія почалась з відео: стильно і з гумором нам дають розклад таро на найближче майбутнє – жахливі картини природних катаклізмів, вуличних протестів, «палаючі» фондові ринки. Ґодзілла руйнує квартали, Рембо відстрілюється від повсталих зомбі. Ядерний вибух сповіщає про початок третьої світової війни, що невдовзі переросте у першу міжгалактичну. Бійці "Трійки" захопили прибульців у полон, а згенерований штучним інтелектом командир Андрій Білецький дає наказ доставити їхній корабель на базу. Довкола зруйнованих стін Кремля точаться бої. Новини сповіщають про кінець світу в неділю о пʼятій ранку за київським часом. Але навіть він не стане проблемою – легенда українського телебачення Микола Луценко заспокоює: "Третя штурмова готова до будь-якого сценарію". Ролик завірусився – в одному лише telegram-каналі Третьої штурмової набрав більше 1 млн переглядів.

Епічні битви "майбутнього" реалізували і в зовнішній рекламі. Постери стилізовані під афіші блокбастерів – з виразною динамікою, гротескними і водночас реалістичними образами з увагою до текстур, освітлення і деталей. Це насправді вдала деконструкція тривоги: голлівудський епос, фантастика і меми транслюють впевненість, силу і готовність до будь-чого. Врешті ми пережили вже стільки катастроф і трагедій, який сенс боятись того, що вже сталось?

До нестандартних художніх прийомів "Трійка" звертається, щоб виділятись з-поміж реклами інших підрозділів – конкуренція за добровольців чимала. До того ж залучати цивільних до військової служби стало складніше через так звані переговори, що не сходять з порядку денного останні півроку. Хибне очікування миру на практиці призводить до ще більшого некомплекту підрозділів Сил оборони.

Людина наче морально готова, вирішила для себе йти воювати. Але подумає: навіщо? Протягом місяця все закінчується, а я на рік прилипну до армії умовно мирної країни,
– говорив Андрій Білецький в інтервʼю Армія ТВ.

Аудиторія цієї (як і решти) рекламних кампаній "Трійки" – активна молодь. Добровольчий дух є одним зі стовпів бригади. Переважна більшість бійців свідомо обрали військову справу, а не прибули по мобілізації. Сьогодні «Трійка» є найчисельнішою бригадою у складі Сухопутних військ і продовжує рости.

Підрозділ є одним з наймолодших в Силах оборони за середнім віком військовослужбовців – до 30 років. У майбутньому цей показник може знизитись, адже бригаду нарешті включили у проєкт Міноборони "Контракт 18-24". Тепер молоді люди, які обирають службу в Трійці на бойових посадах, можуть укладати річні контракти, отримати мільйон гривень і соціальні бонуси.

"Ще у 15 років я для себе обрав долучитись до Збройних Сил України. Чому саме Третя окрема штурмова? Тому що це одна з найкращих бригад. Я хочу бути штурмовиком. Це кращий двіж", –розповідає 18-річний доброволець.

Старт рекламної кампанії "Готуємо до будь-якого сценарію" прийшовся на початок формування Третього армійського корпусу, до якого "Трійка" увійде разом з іншими лінійними бригадами. Штатна структура збільшується, створюються нові підрозділи, зокрема Полк безпілотних систем, – потреба у фахівцях зростає. У бригаді зараз відкриті 24 вакансії на бойові і тилові посади.

Результативність рекламних кампаній – кількість залучених новобранців – у бригаді не розкривають. Відомо, що два попередні місяці стали для підрозділу піковими: за словами Андрія Білецького, число рекрутів "значно перевищило півтисячу". Реклама тут тільки допоміжний інструмент, адже ключовим фактором є довіра до підрозділу і його командирів.

Війна дала можливість розкритися багатьом людям. Андрій Білецький круто масштабував великий успіх, інтегрувавши багатьох цивільних без досвіду служби в армії, створив успішний бойовий організм — Третя штурмова. Тепер він командир Третього корпусу. Там багато прикладів, які слід переймати іншим військовим частинам, бригадам і корпусам,
– вважає Павло Паліса, екскомандир 93-ї ОМБр, заступник керівника Офісу Президента, відповідальний за сектор безпеки і оборони.

Бригада вважається зразковою за рівнем бойової підготовки, у плануванні і управлінні операціями, розвитку сержантської ланки і ставленні до особового складу. Впроваджує сучасні технології: є лідером у використанні наземних роботизованих систем, займає перше місце за кількістю ворожих цілей, уражених ударними дронами. «Трійка» навряд чи здатна скасувати апокаліпсис, але точно до нього підготує.

Теги по теме
Новости Украины
Источник материала
loader
loader