/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fbb7aac8001dd64f74622197872efaef6.png)
Китайським стартапам у сфері електромобілів загрожує зникнення без кооперації
В рамках панелі Auto Market Hot Topics+ на Tencent News, професор Чжу Січан з Університету Тунцзі поділився своїми прогнозами щодо майбутнього трьох китайських стартапів у сфері електричних автомобілів: Nio, Xpeng і Li Auto. На думку Чжу, якщо жоден з них не збанкрутує, шанси на їхнє самостійне існування майже нульові. Він наголошує, що компанії повинні об’єднатися, провести реструктуризацію та налагодити співпрацю якомога швидше.
Чжу зазначив, що жоден виробник електричних авто, який продає менше 2 мільйонів автомобілів на рік, не виживе, оскільки масштаби виробництва будуть занадто маленькими, а витрати на дослідження та розробки — занадто великими. Якщо інвестиції в дослідження і розробки будуть мінімальними, технологічний прогрес зупиниться, і така компанія приречена на зникнення.
Аналітик також виділив Li Auto як поточного переможця, який уникнув серйозних помилок. Xpeng, на його думку, надто залежав від програмного забезпечення і ігнорував технічну частину на ранньому етапі, що призвело до проблем із продуктом. Однак після зміни керівництва ситуація, схоже, покращилася. Що стосується Nio, то Вільям Лі надто зосереджений на створенні «атмосфери», замість того, щоб більше інвестувати в дослідження та розробки.
Інший учасник панелі, Лі Янвей з Китайської асоціації автомобільних дилерів, вважає, що Li Auto має перевагу в розвитку, якщо зможе досягти успіху на ринку електричних автомобілів. Однак він також підкреслює, що на ринку є занадто багато брендів, і не всі з них виживуть, оскільки основним гравцем залишається BYD.
Висновки панелі свідчать, що китайські стартапи Nio, Xpeng і Li Auto мають або об’єднатися, або вдосконалити свої технології, щоб вижити в умовах жорсткої конкуренції на ринку електричних автомобілів.

