Google використав ШІ, щоб призупинити понад 39 мільйонів рекламних облікових записів, підозрюваних у шахрайстві
Google використав ШІ, щоб призупинити понад 39 мільйонів рекламних облікових записів, підозрюваних у шахрайстві

Google використав ШІ, щоб призупинити понад 39 мільйонів рекламних облікових записів, підозрюваних у шахрайстві

Google заявив, що призупинив 39,2 мільйона облікових записів рекламодавців на своїй платформі у 2024 році — це більш ніж утричі більше, ніж у попередньому році — у своїй останній боротьбі з рекламним шахрайством.

Використовуючи великі мовні моделі (LLM) і використовуючи такі сигнали, як видавання себе за компанію та неправомірні платіжні реквізити, пошуковий гігант заявив, що може призупинити «переважну більшість» рекламних облікових записів до того, як вони взагалі розмістять рекламу.

Минулого року Google запустив понад 50 удосконалень LLM, щоб покращити механізми забезпечення безпеки на всіх своїх платформах.

«Хоча ці моделі штучного інтелекту дуже, дуже важливі для нас і забезпечили низку вражаючих покращень, ми все ще маємо участь людей у ​​всьому процесі», — сказав Алекс Родрігес, генеральний менеджер із безпеки реклами в Google, під час віртуального круглого столу.

Google використав ШІ, щоб призупинити понад 39 мільйонів рекламних облікових записів, підозрюваних у шахрайстві - Фото 1

Виконавчий керівник повідомив журналістам, що команда з понад 100 експертів зібралася з Google, включаючи членів команди з безпеки реклами, відділу довіри та безпеки та дослідників з DeepMind. Вони проаналізували рекламне шахрайство з глибокими фейками, пов’язане з виданням за публічних діячів, і розробили контрзаходи.

Минулого року компанія запровадила технічні заходи протидії та оновила понад 30 оголошень і політики видавців. Ці кроки допомогли призупинити понад 700 000 рекламних облікових записів-порушників, що призвело до зниження на 90% звітів про глибоку фейкову рекламу, стверджує компанія.

Лише в США компанія Google заявила, що призупинила 39,2 мільйона облікових записів рекламодавців і видалила 1,8 мільярда оголошень минулого року, причому основні порушення пов’язані зі зловживанням рекламною мережею, зловживанням товарним знаком, претензіями щодо охорони здоров’я, персоналізованою рекламою та введенням в оману.

За даними Google, в Індії, найбільш населеній країні світу та другому за кількістю користувачів інтернет-ринку після Китаю, торік було призупинено 2,9 мільйона облікових записів, що робить її другою за величиною після США. Компанія також видалила 247,4 мільйона реклами в Індії, причому п’ять найпоширеніших порушень політики пов’язані з фінансовими послугами, зловживанням торговою маркою, зловживанням рекламними мережами, персоналізованою рекламою, азартними іграми та іграми.

З усіх випадків призупинення облікових записів рекламодавців Google заявляє, що призупинила 5 мільйонів облікових записів через порушення, пов’язані з шахрайством.

Загалом компанія видалила майже півмільярда оголошень, пов’язаних із шахрайством.

Google використав ШІ, щоб призупинити понад 39 мільйонів рекламних облікових записів, підозрюваних у шахрайстві - Фото 2

Google також перевірив понад 8900 нових рекламодавців передвиборчої реклами у 2024 році, через які на вибори прийшла половина населення світу, і видалив 10,7 мільйона передвиборчої реклами. Однак Родрігес зазначив, що обсяг передвиборчої реклами порівняно із загальним числом реклами Google був відносно невеликим і не вплине суттєво на показники безпеки цього року.

Загалом за минулий рік Google заблокувала 5,1 мільярда реклами та видалила 1,3 мільярда сторінок. Для порівняння, у 2023 році він заблокував понад 5,5 мільярда оголошень і вжив заходів проти 2,1 мільярда сторінок видавців.

Google повідомила TechCrunch, що зменшення цифр вказує на покращення в її зусиллях із запобігання. Завдяки покращенню раннього виявлення та призупинення шкідливих облікових записів, менше шкідливої ​​реклами створюється або потрапляє на платформу, заявили в компанії.

Минулого року компанія також обмежила 9,1 мільярда реклами.

Важливо, що масштабні призупинення іноді викликають занепокоєння щодо того, наскільки справедливо компанія застосовує свої правила. Google заявив, що пропонує процес апеляції, який включає перевірку людьми, щоб переконатися, що компанія вжила «відповідних заходів».

"Часто деякі з наших повідомлень були не такими чіткими та прозорими щодо конкретних деталей, щодо того, яким було обґрунтування чи міркування, і іноді це залишало рекламодавця трохи заплутаним. У підсумку ми оновили купу наших політик, оскільки вони стосувалися цього, купу наших можливостей прозорості з точки зору повідомлень про те, що і чому допомогти рекламодавцю... Це було великою увагою для команди як частини 2024 і 2025», – сказав Родрігес.

Источник материала
loader
loader