/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F54760399c88623f9ee55442e8eab24a6.jpg)
Китай заборонив рекламу та бета-тестування автономних автомобілів
Китай заборонив автовиробникам використовувати неспецифічні терміни ADAS, такі як “розумне водіння”, у своїх рекламних матеріалах.
Бренди повинні використовувати відповідний набір кодів L1-5, що встановлені SAE, для опису рівнів допомоги водієві.
MIIT також обмежило оновлення через повітря та заборонило функції авто-виклику та публічні бета-тести.
Уявіть, якби кожен виробник автомобілів використовував відмінну метрику для вказання часів розгону.
Дехто може використовувати 0-60 миль за годину (0-96 км/год), як це роблять зараз, чи просто 0-124 милі (0-200 км/год) – що також роблять на своїх найшвидших автомобілях – а інші – довільну швидкість, що ускладнювало б порівняння моделей та визначення, яка є швидшою.
Точно така ситуація зараз із технологією допомоги водієві, але Китай бере ініціативу і діє в цьому напрямку.
Чіткі стандарти, менше сленгу.
Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT) вводить низку правил, які обмежують те, що могуть продавати марки технології допомоги водієві та як вони можуть рекламувати їх, в тому числі забороняючи популярні терміни, такі як “розумне водіння”, “автономне водіння” та “інтелектуальне водіння”, які часто використовуються в просуванні системи допомоги водієві (ADAS).
Замість цього бренди повинні чітко вказати, на якому рівні автономії знаходиться технологія, використовуючи відповідний L-код.
Рівень 0 означає жодної допомоги водієві, а рівень 5 – це повністю автономний автомобіль.
Окрім Tesla, яка має систему рівня 3, майже всі інші наявні технології наразі є рівнем 2, і до них відноситься система повного самокерування Tesla.
Якщо ви часто читаєте Carscoops, то ви вже знайомі з кодами SAE, які були створені давно саме для розрізнення ситуації.
Але багато споживачів про них не знають, і автовиробники часто не цікавляться поглибленою ознайомленістю покупців, не використовуючи коди у своїх рекламних матеріалах.
До інших великих змін, оголошених MIIT, включено заборону функцій віддаленого виклику, подібних до “дійсно розумного виклику” (Actually Smart Summon), як показано у відео нижче, які дозволяють автомобілям рухатися без необхідності водія за кермом та які стали предметом розслідування в США.
MIIT також вимагає, щоб системи відстеження водія не могли бути вимкнуті, і настоює на тому, щоб автомобілі сповільнювалися, рушили на бік або увімкнули аварійні світлові сигнали, якщо руки водія не виявлялися на кермі протягом 60 секунд.
Також тепер заборонено публічне бета-тестування нових функцій ADAS через випуски програмних оновлень, і MIIT хоче, щоб бренди зменшували частоту оновлень через повітря.
Усі ці заходи набирають чинності всього кілька тижнів після високопрофільної аварії в Китаї, під час якої загинули три людини.
За звітами, водій, за кермом машини з напівавтономною системою, врізався у стовп зі швидкістю 60 миль за годину всього кілька секунд після повернення під його керування EV.
Ці заходи надходять у час, коли автомобільна галузь Китаю підвищує можливості своїх технологій ADAS та активно рекламує їх, щоб допомогти продати нові автомобілі.
Чи повинен Захід йти по шляху Сходу?.
Так що це означає для решти світу? Чи має Захід взяти приклад із Китаю і введе подібні обмеження та зміни? Залиште коментар під цим повідомленням і дізнайтеся, чи вважаєте, що китайські органи надто обережними чи просто розумними, а також чи ці правила сповільнять розвиток дійсно автономних автомобілів.
The post Китай заборонив рекламу та бета-тестування автономних автомобілів first appeared on Топ.
