/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F9cce5a3ab85fa039830084ffd6bdbd6a.jpg)
Зв’язки з Ілоном Маском та зловживання ШІ є найбільшими загрозами для репутації будь-якого бренду
Співробітництво з токсичним техномільярдером Ілоном Маском і зловживання штучним інтелектом є одними з найбільших репутаційних загроз для брендів компаній.
Як пише The Guardian, про це свідчать результати опитування понад 100 міжнародних лідерів, що працюють у сфері зв’язків з громадськістю.
Так, відповідно до опитування, майже 30% респондентів у групі зі 117 осіб із 17 країн, що представляють 58 галузей промисловості, серед яких — колишні глави держав і офіційні особи США, вказали, що співпраця з Маском створює найбільшу ймовірність потрапити під посилену негативну увагу.
«Неможливо недооцінити вплив асоціацій з таким глибоко поляризованим лідером, як Маск», — зазначила Ізабель Гусман, колишня голова Управління у справах малого бізнесу США.
У своїй заяві Бретт Брюен з Global Situation Room, вашингтонської фірми зі зв’язків із громадськістю, яка замовила дане опитування, зазначив, що «індекс репутаційного ризику» містить «однозначне попередження».
Окрім того, опитування показало, що ще більшу загрозу для брендів становлять історії, які містять «створення глибоких фейків, дезінформацію, приклади упередженого прийняття рішень або неетичні програми, що завдають шкоди або маніпулюють суспільним сприйняттям».
Згідно з результатами опитування, це розглядалося як «найбільша ймовірність привернути негативну увагу у онлайн-новинах».
Зі слів одного з учасників опитування, якого цитує видання, «штучний інтелект, якщо його не розуміти або невдало використовувати його у компаніях, може мати незворотний негативний ефект». Тому, на думку одного з експертів групи, на сьогодні організаціям обов’язково необхідно мати свою стандартизовану політику використання штучного інтелекту.
«Ці дані — не просто цифри, вони вказують на складні комунікаційні виклики, з якими постійно стикаються організації», — зазначила Ізабель Гусман.

