/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0b22d1bc955d9245dda92edac359196a.jpg)
Як зріст дитини впливає на її успішність в школі
Згідно з однією з гіпотез, високі чоловіки та жінки можуть бути впевненішими в собі чи викликати більш позитивне сприйняття. Інша теорія передбачає, що високий зріст пов’язаний із покращеними когнітивними здібностями, повідомляє 24 Канал з посиланням на Economics and Human Biology.
Зокрема, високі люди зазвичай демонструють кращі результати у тестах на когнітивний розвиток порівняно зі своїми нижчими однолітками. Це дозволяє припустити, що успіхи на ринку праці можуть бути зумовлені не лише зростом, а й вищими розумовими здібностями.
Нове дослідження успішності дітей
Оскільки академічна успішність відіграє ключову роль у формуванні майбутнього заробітку, економісти провели дослідження, щоб визначити, як зріст дітей впливає на їхні успіхи у навчанні.
Для цього були використані дані Департаменту освіти Нью-Йорка, що містять щорічні результати тестів учнів державних шкіл, статистику їхнього зросту, демографічну інформацію та інші відомості. Аналіз охопив майже 500 тисяч школярів початкової та середньої школи за період з 2010 по 2017 роки.
Високі діти мають кращі бали
Результати показали, що існує стійкий, хоча й незначний, зв’язок між зростом і академічними досягненнями. У середньому вищі школярі трохи краще справлялися з тестами з математики та англійської мови. Цей ефект спостерігався як у хлопців, так і у дівчат.
Дослідження враховувало відносні показники зросту всередині класу порівняно з однолітками тієї ж статі та віку. Виявилося, що діти, зріст яких перевищував середній показник на одне стандартне відхилення, отримували в тестах результати на 0,03–0,04 стандартного відхилення вище.
Хоча різниця була незначною, вона виявилася статистично значущою. Наприклад, у тестах з англійської мови найвищі 2,5% учнів демонстрували результати на 0,18 – 0,19 стандартного відхилення вище порівняно з найнижчими однокласниками.
Додатково дослідники вивчили, чи не пов’язані виявлені ефекти зі станом здоров’я дітей: припускалося, що високі школярі можуть рідше хворіти чи краще харчуватися. Однак навіть із врахуванням таких факторів, як ожиріння та відвідуваність школи, зв’язок між зростом і оцінками зберігався. Скориговані дані з урахуванням сімейного становища та умов раннього дитинства послабили кореляцію, але вона все ж залишалася статистично значущою.
Автори дослідження також підкреслили, що оцінити всі аспекти впливу раннього розвитку та соціальних факторів на високих дітей повністю не вдалося.

