/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fdbcee1d69201188c1cd6fa33a5e7c451.jpg)
Користувачі зможуть купувати товари через ChatGPT
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Wired.
Зазначається, що кнопки покупок для пошукових запитів у ChatGPT з’являться у всіх користувачів, незалежно від того, зареєстровані вони чи ні.
Однак покупці не зможуть оформлювати замовлення у ChatGPT – замість цього вони будуть переспрямовані на сайт продавця для завершення транзакції.
Рекомендації щодо товарів, які показують потенційним покупцям, ґрунтуються на їхніх вподобаннях, які запам’ятовує чат-бот, а також на відгуках про товари, отриманих з Інтернету.
Нова функція у ChatGPT має багато спільного із сервісом GoogleShopping. Але на відміну від Google, результати під час пошуку покупок у ChatGPT не є спонсорованими оголошеннями.
«Він не шукає конкретних сигналів, які є в якомусь алгоритмі», – сказав Адам Фрай, керівник напряму пошуку ChatGPT в OpenAI.
Якщо користувач повідомить, що вважає за краще купувати лише чорний одяг у певного продавця, то ChatGPT збереже цю інформацію у своїй пам’яті і наступного разу, коли користувач попросить поради, яку сорочку купити, дасть йому рекомендації, які відповідають його смакам, йдеться у матеріалі.
Відгуки про товари ChatGPT буде брати із різних онлайн-джерел, включно з видавництвами та користувацькими форумами. Користувачі зможуть обрати, за якими типами відгуків ChatGPT буде рекомендувати їм продукти.
Як повідомляв Укрінформ, компанія OpenAI відкриває спрощену версію глибокого дослідження для безкоштовних користувачів СhatGPT, а клієнти з підпискою Plus, Team або Pro отримають розширені можливості для використання “deep research”.

