Інструмент штучного інтелекту для реклами Марка Цукерберга виглядає як жах у соціальних мережах
Інструмент штучного інтелекту для реклами Марка Цукерберга виглядає як жах у соціальних мережах

Інструмент штучного інтелекту для реклами Марка Цукерберга виглядає як жах у соціальних мережах

Керівники технологічних компаній давно говорять про те, як штучний інтелект революціонізує рекламну індустрію. Зокрема, генеральний директор Meta Марк Цукерберг досить голосно висловлювався про те, як саме він хоче, щоб його компанія очолила цю трансформацію.

Виступаючи на сцені щорічної конференції Stripe Sessions у Сан-Франциско, Цукерберг виклав свої плани щодо автоматизації всієї рекламної індустрії за допомогою комплексного інструменту штучного інтелекту для створення реклами.

За словами Цукерберга, ключовим компонентом такого продукту буде показ тисяч тестових оголошень, згенерованих штучним інтелектом, користувачам Facebook, Instagram та Threads.

«Основна кінцева мета тут полягає в тому, щоб будь-який бізнес міг звернутися до нас, сказати, яка його мета — ми залучаємо нових клієнтів до певної справи або продаємо ці речі — сказати нам, скільки вони готові заплатити за досягнення цих результатів, увімкнути свій банківський рахунок, і тоді ми просто надамо якомога більше результатів», — пояснив він. «У певному сенсі це щось на кшталт найкращої машини для досягнення бізнес-результатів. Я думаю, що це була б одна з найважливіших і найцінніших систем штучного інтелекту, яку можна створити».

Цукерберг вперше описав цю гіпотетичну машину минулого тижня в подкасті Бена Томпсона Stratechery , і — якщо її побудувати так, як її уявляє Цукерберг — вона матиме величезні наслідки для рекламної індустрії . Під час свого виступу на Sessions Цукерберг висунув думку, що хоча креативні рекламні агентства продовжуватимуть існувати, якщо Meta розгорне цей штучний інтелект, малому бізнесу, можливо, «не доведеться починати з креативу», і Meta зможе просто виконувати всі їхні рекламні операції.

Фактично, під час виступу на конференції Sessions Цукерберг стверджував, що рекламні інструменти Meta, деякі з яких мають можливості генеративного штучного інтелекту, вже настільки складні, що компанія навіть не рекомендує клієнтам вказувати демографічні групи, на які вони хочуть орієнтуватися. Інструменти Meta можуть знаходити зацікавлених користувачів краще, ніж маркетологи-люди, стверджував Цукерберг. Наступним логічним кроком, за його словами, є спроба застосувати цю оптимізацію на основі даних до креативної сторони.

«Ми зможемо створити, скажімо, 4000 різних версій вашого креативу, просто протестувати їх і з’ясувати, яка з них працює найкраще», – сказав Цукерберг.

Хоча таке рішення може бути привабливим для бізнесу, залишається відкритим питання щодо того, як тестування реклами за допомогою штучного інтелекту вплине на платформи Meta з точки зору користувацького досвіду, враховуючи, що вони вже переповнені генеративними відходами штучного інтелекту.

Meta експериментувала зі зображеннями та коментарями, згенерованими штучним інтелектом, у стрічках, а також зі штучним інтелектом, з якими користувачі можуть взаємодіяти . Нещодавно компанія запустила соціальний портал та спеціальний додаток , який висвітлює генеративний контент на основі штучного інтелекту. Тепер, схоже, що ще одна категорія генеративного штучного інтелекту — реклама — готова зіпсувати екосистему соціальних мереж Meta.

Якщо раніше не було зрозуміло, що користувачі є продуктом на платформах Meta, а рекламодавці – клієнтами, то зараз це стане зрозумілим. Хоча тестування реклами, згенерованої штучним інтелектом, може бути корисним для компаній, це означає, що користувачам доведеться страждати від ще більшої кількості непотребу.

Рекламна індустрія також навряд чи сприйме прихильно бачення Цукерберга.

Етичність використання генеративного штучного інтелекту в творчих сферах викликала значні негативні реакції. У жовтні 2024 року понад 11 000 творців підписали відкритого листа, в якому засуджували використання мистецтва, створеного людиною, для навчання систем штучного інтелекту. Творці також подали позови проти компаній, що розробляють інструменти штучного інтелекту для мистецтва , такі як Midjourney та Stability AI.

Справедливості заради, варто зазначити, що стільки ж творців контенту та керівників рекламних компаній вважають, що інструменти штучного інтелекту не загрожуватимуть їхньому забезпеченню життя найближчим часом. Джонні Горнбі, засновник рекламного агентства The&Partnership, у вівторок опублікував статтю-колонку, в якій стверджував, що створення успішних брендингових кампаній все ще є унікальним людським завданням .

У будь-якому разі, виглядає, що Цукерберг має досить чітке уявлення про те, як він хоче автоматизувати рекламну індустрію та наповнити стрічку Meta штучним інтелектом — незалежно від того, подобається це рекламним агентствам чи користувачам, чи ні.

Источник материала
loader