/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3098acf7a31bab0266a8bae8a38a72fe.jpg)
Витрати на працю в німецькому автопромі роблять американські заводи вигіднішими
У зв’язку з запровадженням імпортних мит президентом Трампом, іноземні автовиробники, зокрема німецькі, розглядають можливість розширення виробництва на території США. Для Audi це означатиме створення нових виробничих потужностей.Як з’ясувалося, уникнення мит – не єдиний стимул для перенесення виробництва з Німеччини до США. Іншим важливим фактором є надвисокі витрати на оплату праці, які створюють значне навантаження для німецької автомобільної промисловості.Нове дослідження консалтингової компанії Oliver Wyman вперше продемонструвало величезну різницю у витратах на працю між Німеччиною та іншими країнами. Це також пояснює, чому обсяги внутрішнього виробництва автомобілів скоротилися більш ніж на чверть за останнє десятиліття, і чому ця тенденція, ймовірно, триватиме.Аналіз 250 автомобільних заводів у різних країнах показав, що Німеччина є найдорожчою країною для виробництва нових автомобілів. Середні витрати на працю для одного автомобіля, включаючи заробітну плату, пенсійні внески та інші виплати, сягають $3300. Перенесення виробництва до США дозволить скоротити цю суму більш ніж удвічі.Однак навіть американські витрати на працю ($1340 за автомобіль) виглядають високими порівняно з Китаєм, де цей показник становить лише $585. Згідно з дослідженням, у деяких випадках виробництво автомобіля в Німеччині може коштувати на $7800 дорожче, ніж у інших країнах.“Виникає питання, як взагалі можна продовжувати виробництво автомобілів у Німеччині в майбутньому”, – заявив Фабіан Брандт, керівник Oliver Wyman у Німеччині. – “Якщо обсяги продовжуватимуть знижуватися, багато середніх постачальників або покинуть нас, або взагалі припинять свою діяльність”.Якщо ж ігнорувати питання мит і зосередитися лише на мінімізації витрат на працю, то існують кращі варіанти для будівництва нових заводів, ніж Китай. Дослідження виявило кілька країн, де витрати на працю ще нижчі, зокрема Мексика ($305 за автомобіль) та Румунія ($273).Абсолютним лідером за доступністю робочої сили є Марокко, де витрати на працю для одного автомобіля складають лише $106 – це менше, ніж тридцята частина від німецького показника.

