Нові теги App Store, згенеровані штучним інтелектом доступні в бета-версії
Нові теги App Store, згенеровані штучним інтелектом доступні в бета-версії

Нові теги App Store, згенеровані штучним інтелектом доступні в бета-версії

Плани Apple щодо покращення видимості App Store за допомогою методів тегування за допомогою штучного інтелекту тепер доступні в бета-версії iOS 26 для розробників.

Однак, ці теги ще не відображаються в публічному магазині App Store, а також не інформують алгоритм пошуку App Store про публічний магазин.

Нові теги App Store, згенеровані штучним інтелектом доступні в бета-версії - Фото 1
Зображення: Знімок екрана App Store (бета-версія для розробників 1, iOS 26)

Звичайно, з будь-яким майбутнім оновленням App Store виникають припущення щодо того, як зміни вплинуть на рейтинг програми в пошуку.

Наприклад, новий аналіз проведений постачальником аналітики додатків Appfigures, показує, що метадані, отримані зі скріншотів додатка, впливають на його рейтинг.

Фірма висунула теорію, що Apple витягує текст із підписів до скріншотів. Раніше, за її словами, для його рейтингу враховувалися лише назва програми, підзаголовок та список ключових слів.

Висновок про те, що скріншоти впливають на виявлення додатків, є правильним, згідно з тим, що Apple оголосила на своїй Всесвітній конференції розробників (WWDC 25), але спосіб, у який Apple витягує ці дані, включає штучний інтелект, а не методи оптичного розпізнавання символів (OCR), як припускала Appfigures.

На своїй щорічній конференції розробників Apple пояснила, що знімки екрана та інші метадані будуть використовуватися для покращення видимості програми. Компанія заявила, що використовує методи штучного інтелекту для вилучення інформації , яка в іншому випадку була б прихована, наприклад, в описі програми, інформації про її категорію, знімках екрана чи інших метаданих. Це також означає, що розробникам не потрібно додавати ключові слова до знімків екрана чи вживати інших заходів для впливу на теги.

Це дозволяє Apple призначати тег для кращої категоризації програми. Зрештою, розробники зможуть контролювати, які з цих тегів, призначених штучним інтелектом, будуть пов’язані з їхніми програмами, заявила компанія.

Крім того, Apple запевнила розробників, що люди перевірять теги, перш ніж вони будуть опубліковані.

З часом розробникам буде важливо краще розуміти теги та які з них допоможуть їхній додаток бути знайденим, коли ці теги охоплять користувачів App Store з усього світу.

Источник материала
loader
loader