Meta додає у WhatsApp рекламу та платні підписки
Meta додає у WhatsApp рекламу та платні підписки

Meta додає у WhatsApp рекламу та платні підписки

У WhatsApp додають нові функції для вкладки «Оновлення», яка містить розділи «Канали» й «Статус». Туди додають підписку на канал, рекламовані канали та рекламу в статусі. У компанії кажуть, що вкладкою «Оновлення» щодня користуються 1,5 млрд людей.

Йдеться, що підписка на канал улюбленого блогу допоможе його підтримати фінансово. Рекламовані канали дозволять підвищити адміністраторам їхню видимість. А реклама в статусі допоможе знайти новий бізнес та розпочати з ним розмову про продукт або послугу, які вони просувають.

Ці нові функції відображатимуться лише на вкладці «Оновлення», окремо від ваших особистих бесід. І якщо людина використовує месенджер тільки для розмов, це нововведення ніяк не вплине на досвід користування. Принаймні, так обіцяють.

Також Meta запевняє, що її нові функції створення з урахуванням конфіденційності.

«Ваші особисті повідомлення, дзвінки та статуси залишаються захищеними наскрізним шифруванням, тобто ніхто (навіть ми) не може прочитати або прослухати їх, — йдеться у блозі. — Ми ніколи не продамо й не передамо ваш номер телефону рекламодавцям».

 

Щоб показувати рекламу в статусі або каналах, WhatsApp буде брати обмежену інформацію. Наприклад країна чи місто, мова, канали, на які ви підписані, та як ви взаємодієте з рекламою, яку бачите.

Для тих користувачів, хто вирішив додати WhatsApp до Центру облікових записів — тобто під’єднав його до інших соцмереж гіганта Facebook та Instagram, використовуватимуть налаштування реклами й інформацію про вас звідти.

Коли Facebook придбав WhatsApp за $19 млрд у 2014 році, месенджер мав чітке спрямування: жодної реклами, жодних ігор і жодних трюків, пише The New York Times. Тож реклама в застосунку — суттєве відхилення від початкової філософії.

Ян Кум і Браян Ектон, які заснували WhatsApp у 2009 році, хотіли створити простий і швидкий спосіб спілкування для друзів і родини з наскрізним шифруванням — методом, який забезпечує недоступність текстів, фото, відео та дзвінків для сторонніх. Обидва залишили компанію сім років тому.

До цього нещодавно Meta почала показувати рекламу у Threads – такому собі аналогу Х Ілона Маска.

Источник материала
Упоминаемые персоны
loader
loader