У США стримінгові платформи вперше випередили кабельне та ефірне ТБ разом узяті
У США стримінгові платформи вперше випередили кабельне та ефірне ТБ разом узяті

У США стримінгові платформи вперше випередили кабельне та ефірне ТБ разом узяті

Повідомляється, що найбільшу частку серед стримінгів мають YouTube і Netflix

У травні 2025 року частка стримінгових платформ у загальному телеперегляді в США сягнула 44,8%, вперше перевищивши сумарні показники кабельного (24,1%) та ефірного телебачення (20,1%). Про це свідчать дані звіту Nielsen The Gauge, передає Hollywood Reporter.

Повідомляється, що найбільшу частку серед стримінгів мають YouTube і Netflix — разом вони забезпечили 20% загального телеперегляду, фактично зрівнявшись з усіма ефірними телеканалами.

Стримінговий прорив збігся з четвертою річницею запуску системи вимірювання The Gauge. Для порівняння, у травні 2021 року на стримінг припадало лише 26% телеперегляду, тоді як кабель займав 39%, а ефір — 25%.

«У травні (звітний період: 28 квітня — 25 травня) YouTube встановив рекорд четвертий місяць поспіль — 12,5% телеглядацького часу. Найбільші безкоштовні стримінгові сервіси (FAST) — Roku Channel, Tubi й Pluto TV — разом дали 5,7%. Частку Pluto TV (1%) враховано в 2,2% материнської компанії Paramount, а Roku і Tubi разом мають 4,7%.

За чотири роки частка стримінгу зросла на 71%, у той час як кабель зменшився на 39%, а ефір — на 21%. Інші способи використання телевізора залишалися стабільними — на рівні 10–11%», — йдеться у звіті. 

Найпопулярнішим шоу травня став серіал «Ти» (You) від Netflix — його загальний час перегляду сягнув 4 мільярди хвилин.

Источник материала
loader
loader