Як B2B-компаніям правильно обирати канали комунікації: повний гайд від сайту до соцмереж — колонка
Як B2B-компаніям правильно обирати канали комунікації: повний гайд від сайту до соцмереж — колонка

Як B2B-компаніям правильно обирати канали комунікації: повний гайд від сайту до соцмереж — колонка

Ірина Сігарьова, власниця студії контенту та комунікацій Content Bar, розповідає, які інформаційні канали доречно використовувати компаніям, що працюють із бізнесами.

Кожний бренд, компанія, публічна людина хочуть, щоб їх почули.

А бажано — ще й зрозуміли, полюбили та захотіли з ними працювати.

І щоб це вдалось, необхідно зʼясувати основні питання: Що саме говорити про бренд? Де говорити? Як будувати комунікацію? Відповіді допоможуть створити контент-стратегію, але варто зауважити, що для В2В-компаній вона має свої особливості.

Тож які інформаційні канали доречно використовувати компаніям, що працюють із бізнесами? Публікації якого характеру спрацьовують найкраще? Де говорити з клієнтами та партнерами? Залежно від того, на якому етапі розвитку перебуває ваша компанія, стратегія може значно відрізнятися.

Наприклад, нові гравці на ринку часто змушені експериментувати, тестуючи гіпотези щодо поведінкових трендів цільової аудиторії.

Водночас зрілі бренди, що вже мають сталу репутацію, можуть дозволити собі зосередитися на вибіркових каналах і формувати чіткі, цілеспрямовані повідомлення.

Власний сайт як простір можливостей Одним із найзручніших форматів комунікації для компаній у В2В-секторі є ведення власного сайту та блогу.

По-перше, це простір, де ви повністю контролюєте контент.

На відміну від соціальних мереж, тут немає ризику, що алгоритми чи зміни в політиках платформи обмежать ваш доступ до аудиторії.

По-друге, блог дозволяє публікувати аналітичні матеріали, кейси, дослідження та корисні поради.

Це не лише формує експертність бренду, а й допомагає вашій аудиторії вирішувати їхні бізнес-задачі.

По-третє, регулярне наповнення сайту релевантним контентом допомагає підвищувати позиції в пошукових системах.

Потенційні клієнти, шукаючи відповіді на свої запитання, можуть натрапити саме на ваш сайт, де поруч із корисною інформацією буде каталог із вашими продуктами чи послугами.

Наприклад, для одного з клієнтів, бухгалтерської компанії, ми готуємо на сайт корисні матеріали про облік, фінанси, гранти та інші дотичні до послуг теми.

М’яко згадуємо кейси та чим ми можемо бути корисні підприємцям.

У клієнта досить унікальна ніша та цільова аудиторія, саме тому ми робимо великий акцент на вихід українського бізнесу на міжнародний ринок, а також як іноземним інвесторам легально працювати в Україні.

Публікації в медіа — ваш вихід на велику сцену Згадки про бренд у ЗМІ — це хороший спосіб розповісти про компанію, її новинки, цікаві проєкти.

А публікації в галузевих медіа чи бізнес-виданнях допоможуть зміцнити репутацію бренду та розширити охоплення аудиторії.

Який контент ви можете опублікувати? Рекламні матеріали, релізи, інформацію про корпоративні заходи, волонтерську діяльність тощо.

Аналітичні матеріали, які відповідають на актуальні питання ринку.

Експертні колонки від імені топменеджерів чи ключових спеціалістів.

Тренди та прогнози розвитку галузі.

Наприклад, український виробник інноваційних зоотоварів COLLAR регулярно розповідає в медіапросторі про свої проєкти, колаборації та новинки.

І кожна така новина допомагає бренду залишатися у фокусі уваги.

Чим більше інформаційних приводів, тим активніше бренд «живе» в медіапросторі.

Співпраця та партнерства B2B-компанії можуть вигідно використати колаборації для створення спільного контенту.

Існує кілька варіантів: Публікація матеріалу до певного інфоприводу (випуск продукту разом із кимось).

Колективні вебінари чи онлайн-конференції з партнерами.

Підтримка івентів (спонсорство) з можливістю виступу або розміщення контенту.

Звісно, кожен із них освітлений у медійному просторі.

Соціальні мережі — місце, де діловий контент стає вірусним B2B-компанії потребують залученості до соціальних мереж, щоб зробити бренд впізнаваним, налагодити стійку комунікацію з клієнтами та партнерами, продемонструвати експертність, робити рекламу та продавати.

Обираючи соціальну мережу для розміщення контенту, потрібно: 1.

Орієнтуватися на цільову аудиторію.

Необхідно чітко зрозуміти, хто є вашою ЦА.

Для цього варто визначити: Тип бізнесів, з якими ви працюєте (малі підприємства, середній бізнес, великі корпорації).

Вік і професійний рівень ваших потенційних партнерів або клієнтів.

Географічне розташування ваших клієнтів (національний або міжнародний ринок).

Галузь діяльності: Це допоможе визначити, на яких платформах ваші партнери найбільш активні.

Наприклад, технологічні компанії можуть більше використовувати Linked.

Визначити тип контенту, який ви будете публікувати Текстові пости, статті — це для Linked.

Прямі трансляції та анонси залітають у Facebook.

Короткі відео, що показують культуру компанії, стануть гармонійним наповненням для Tik.

Tok і Twitter можуть бути менш затратними в цьому плані, проте Tik.

Tok вимагає креативного підходу до контенту.

Комбінуйте та експериментуйте Не варто ставити все на одну соціальну мережу чи сайт.

Ваше комплексне представлення на різних платформах надасть більше можливостей для просування бізнесу.

А залучення спеціалістів до оформлення та наповнення сторінок допоможе зробити це представлення ефективнішим.

Прикладом вдалого комплексного підходу в піарі є українська компанія, що надає бізнесам послуги електронного документообігу, «Вчасно».

In, You.

Tube, розміщуючи на кожній зі сторінок контент відповідного формату.

Розвивають власний експертний блог на сайті.

Мають Telegram-канал, який також наповнюють корисною інформацією.

Проводять онлайн-зустрічі, вебінари, лекції, залучаючи своїх і запрошених експертів.

Створюють професійний контент, але й не забувають про розважальний.

Такий комбінований підхід має позитивні результати: наразі «Вчасно» є найпопулярнішим сервісом електронного документообігу в Україні, послугами якого користується близько 400 000 клієнтів різних рівнів.

Отже, щоб заявити про себе гучно та якісно, доведеться знайти найкращі для вас «майданчики» та правильні слова.

Експериментуйте, аналізуйте та адаптуйтеся — лише так залишатися на хвилі уваги цільової аудиторії.

Источник материала
loader
loader