/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F432%2F073f28cd663283171326d0ba30ce4954.jpg)
Трафік із застосунків у eCommerce зростає – як з цим працювати
Частка мобільного трафіку зростає, сьогодні вона вже впевнено перевищує 60% у всіх нішах: смартфонів – більшає, інтернет – доступний. Людям зручніше і швидше шукати інформацію та робити покупки через мобільні пристрої. Зважаючи на це, eCommerce активно вкладається у власні брендові застосунки. Вкотре згадаємо Temu: вони роблять все, аби користувач зайшов в App Store чи Google Play та завантажив їхній застосунок і вже в ньому продовжував взаємодію з платформою.
В Україні донедавна у цьому сегменті тримав першість Fintech – важко уявити передовий банк без класного застосунку. Тепер такі є майже в усіх нішах.
Розблокуйте щоб читати далі
Щоб прочитати цей матеріал потрібно оформити підписку
Вже передплатили? Авторизуйтесь
Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.
Статті, що публікуються в розділі "Думки", відображають точку зору автора і можуть не збігатися з позицією редакції LIGA.net

