Віталій Горовий збільшив частку в Linkup ST до 45%, а його InSoft.Partners вийшла з портфельної компанії Rolique — деталі
Серійний підприємець Віталій Горовий додатково інвестував в Linkup ST та вивів компанію з портфеля своєї групи компаній InSoft.Partners.
Сума угоди не розголошується, але зараз частка Горового в Linkup ST досягла 45%, інші 55% лишилися за фаундером і СЕО компанії Андрієм Самбoром. Про це серійний підприємець розповів редактору AIN.
Заснована у 2013 році, Linkup ST позиціює себе як компанія повного циклу з розробки цифрових продуктів з акцентом на штучному інтелекті, «дизайні зростання» та маркетинговому просуванні. Зараз в ній працює близько 100 людей в Україні, Польщі та США. Більшість клієнтів компанії — у США та Західній Європі.
«Ми з Андрієм в якомусь сенсі однаково божевільні. Звикли дуже багато працювати й обоє маємо ентузіазм трансформувати Linkup ST в консалтинговий бізнес із Digital Transformation і суттєво відійти від концепції традиційного аутсорсингу. З одного боку, ми зійшлися на цій ідеології, з другого — нам історично доволі комфортно працювати разом. Тому ми й ухвалили рішення про це стратегічне партнерство.
Тут важливо, що ця співпраця виходить за межі бізнес-моделі InSoft.Partners. У даному разі йдеться не про спринт, у кінці якого екзит, а про марафон, протягом якого ми разом будуватимемо бізнес нової формації. Саме тому я персонально зайшов в Linkup ST, а InSoft.Partners — вийшов», — говорить Горовий.
Відповідно до оновленої стратегії, каже підприємець, в компанії будуть виділені три основні вертикалі: Digital Marketing, User Satisfaction та UX, Business Automation. Сам Горовий, за його словами, надалі матиме два напрями бізнесу: консалтинговий Linkup ST з Самбором та інвестиційний — InSoft.Partners
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F43%2F6065449a422d731e78a2afc5e83bcd2d.jpg)
«Мені ніколи не подобався концепт аутстафу в його чистому вигляді. Так би мовити, «рабство 21-го століття». Зараз ринок і ситуація вимагають від нас змін і побудову нових бізнес-моделей. Враховуючи ріст Linkup ST в доходах у чотири рази за останні три роки, крок до тіснішого партнерства з Віталієм є логічним і послідовним.
Структурні зміни, такі як побудова трьох ізольованих продакшнів всередині компанії — це приклад таких змін. Ймовірно, Linkup ST дуже скоро перестане бути класичним аутсорсом», — прокоментував засновник і CEO Linkup ST Андрій Самбір.
Екзит з Rolique
Також InSoft.Partners досяг домовленості з Rolique щодо виходу з компанії на користь її засновника Володимира Морозенка. Стратегію founders-led buyback InSoft.Partners неодноразово використовувала у своїй практиці і раніше: з Digis у 2024 році, Artjoker у 2023-му, Cloudfresh у 2022-му.
Компанія домовлялася про майлстоуни, купувала частку компанії, досягала цих майлстоунів, а далі, якщо можливість екзиту відкладалася або погляди щодо подальшої стратегії починали відрізнятися, виходила з бізнесу на користь засновників.
Читайте також: «Оцінка української компанії зараз — або міф, або абстрактна математика». Віталій Горовий трансформує InSoft.Partners у групу компаній — що це дасть йому та партнерам
Як Горовий, так і Морозенко говорять, що вони залишаються в дружніх взаєминах і не відкидають можливості співпраці у майбутньому в межах нових проєктів.
Rolique була заснована у 2014 році. Зараз в компанії працює близько 100 людей в Україні та Польщі. InSoft.Partners інвестувала у 15% Rolique і мала опціон ще на 5%.

