/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F758132f672a681916b4d7850461075ba.png)
Служба 112 за два роки роботи прийняла понад сім мільйонів дзвінків
Як передає Укрінформ, про це у Телеграмі повідомив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.
За його словами, "вже два роки в Україні працює єдина лінія екстрених служб 112. За цей час наші оператори опрацювали понад 7 мільйонів викликів".
Клименко підкреслив, що це дзвінки, в яких реальні людські історії. Зокрема один із них надійшов від чоловіка, який вирішив попрощатися з життям. Життя вдалося врятувати, адже операторка більше години розмовляла з чоловіком, заспокоїла та викликала фахівців.
Також міністр розповів про дзвінок від 12-річної дівчинки, у квартирі якої стався витік газу, і її мама знепритомніла. Трагедії вдалося уникнути завдяки спокійній і чіткій розмові з операторкою, правильним інструкціям і швидкій реакції.
Клименко зауважив, що вже зафіксована понад 31 тисяча звернень жестовою мовою, які приймають у режимі відеозвʼязку.
Крім того, за даними очільника МВС, майже 700 викликів надійшли від іноземців. 59 із 265 операторів опрацьовують дзвінки іноземними мовами: англійською, польською, іспанською, хорватською, чеською, словацькою, корейською, японською, французькою, грузинською, німецькою та китайською.
Клименконаголосив, що лінія 112 не лише надає порятунок, а й нові можливості, зокрема ветеранам, які через поранення або втрату здоров’я не можуть продовжувати службу.
Вже 17 захисників, зазначив міністр, долучилися до команди 112, ставши операторами лінії та наголосив, що їхній досвід, витримка та відповідальність - безцінні для служби, де кожна секунда має значення.
"Центри 112 зосереджено у Києві, Львові, Дніпрі. І розширюємо покриття далі: скоро відкриємо центр в Одесі. Ми будуємо систему, в якій кожен може бути впевнений у тому, що допомога прийде вчасно", - наголосив Клименко.
Як повідомляв Укрінформ, у травні у Києві стартували зйомки екшн-драми "Служба 112" від телеканалу ICTV2 за підтримки МВС.
Фото: МВС

