Настя Каменських відреагувала на рішення бренду "Золотий Вік" розірвати співпрацю з нею
Співачка Настя Каменських (NK) відреагувала на рішення ювелірного бренду "Золотий Вік" розірвати співпрацю з нею через її виступи з російськомовним репертуаром. У пресрелізі від команди зірки зазначається, що Каменських погодилася з таким рішенням і подякувала компанії за можливість бути причетною до історії бренду. У майбутньому виконавиця має намір сфокусувати свою увагу на нових проєктах та іспаномовному альбомі.
- Питання співробітництва вирішено, настав час йти до нових проєктів і звершень власним шляхом. З перших днів повномасштабного вторгнення NK активно підтримує Україну як у гуманітарному, так і в медійному напрямку: співачка відвідувала шпиталі, організовувала та відправляла гуманітарну допомогу, а також послідовно привертає увагу світової спільноти. Зокрема, вона реалізувала знаковий антивоєнний перформанс разом із культовим гуртом Black Eyed Peas на сцені Latin American Music Awards, під час якого виголосила емоційну промову на підтримку України. Також важливою є її регулярна участь у міжнародних заходах, організованих у партнерстві з ООН, а також численні інтерв'ю для провідних англомовних та іспаномовних телеканалів, спрямовані на підтримку України та донесення правди про війну, - йдеться у пресрелізі.
Каменських була амбасадором бренду "Золотий вік" з 2021 року. Компанія достроково розірвала контракт із зіркою наприкінці серпня. Цій заяві передував скандал навколо висловлювань співачки про мову під час гастролей у США. На одному з концертів артистка виконувала російськомовні пісні та заявила зі сцени, що "не важливо якою мовою людина розмовляє". Ці відео набули широкого розголосу в соцмережах.
У 2022 році в інтерв'ю Аліні Доротюк співачка заявила, що більше ніколи не співатиме російською мовою. У 2023 році NK змінила думку і сказала, що співатиме російською тільки за кордоном.

