/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F9313f429d21065eeca098c2c8525fb18.jpg)
Німеччина нарешті знайшла свій дизайнерський шлях чи досі блукає в пошуках?
Під час Munich Motor Show німецькі автогіганти представили нові концепти та серійні моделі, які демонструють оновлені стилістичні напрямки. Китайські виробники додали міжнародного колориту, але головну увагу привернули саме місцеві бренди з їхніми іноді незвичними дизайнерськими рішеннями.Здається, зараз настає один із тих моментів, коли дизайн автомобілів для преміальних європейських брендів зазнає значних змін. Після періоду, коли великі гравці намагалися переосмислити себе та визначитися, як розрізняти електромобілі та авто з ДВЗ, німці, схоже, знайшли нове джерело натхнення.Почнемо з BMW iX3, який, безсумнівно, є однією з головних новин виставки. Це не просто новий SUV — це перший автомобіль Neue Klasse, який приносить з собою нову мову дизайну, що формуватиме весь модельний ряд бренду протягом наступного десятиліття, а також нову платформу для електромобілів.Дизайн BMW за останні 20 років був або відверто потворним, або надто простим, але нарешті з’явився свіжий, сучасний автомобіль зі справжньою присутністю, який вдало поєднує класичні риси з сучасністю, не виглядаючи при цьому як копія ретро.На наш погляд, головний конкурент iX3, електричний Mercedes GLC, виглядає набагато менш вдалим. Кузов здається м’яким і нудним порівняно з BMW, і хоча ми всі за те, щоб Mercedes використовував класичне натхнення для оновлення своєї знаменитої решітки, світлова панель на GLC, яка також з’явиться на майбутніх моделях, виглядає тут як додаток.Концепт Audi Concept C виглядав набагато впевненішим. Він анонсує наступника електричного TT, який поділить технології з майбутніми Porsche 718 Boxster та Cayman EV, і черпає натхнення як від TT, так і від гоночних автомобілів Auto Union Type C 1930-х років.Моделі Volkswagen ID. Polo та Polo GTI, майже серійні версії автомобіля, який раніше був відомий як ID.2, виглядали менш радикально в порівнянні, але вони все ж представляють зсув у дизайні виробника, повертаючись до міцних форм і поверхонь, які зробили деякі з найпопулярніших моделей бренду такими довговічними.Подумайте, наскільки свіжим виглядає Golf Mk4 майже через 30 років після його дебюту, або Mk1 через понад 50 років. Саме такий впевнений, не миттєвий стиль прийняла ID. Polo, але в той же час ID. Cross показав, що Volkswagen може також експериментувати з тією ж мовою дизайну.
Питання залишається відкритим: чи дійсно німецькі автовиробники знайшли свою дизайнерську музу, чи деяким із них ще потрібно повернутися до креслярської дошки? У боротьбі решіток радіатора хто впорався найкраще — BMW, Audi чи Mercedes?Німецький автомобільний дизайн завжди був символом інженерної майстерності та естетики, і ця виставка показала, що бренди продовжують експериментувати, намагаючись знайти баланс між традицією та інноваціями. Хоча не всі новинки отримали однакове схвалення, очевидно, що кожен виробник намагається відповісти на виклики майбутнього, поєднуючи електротехнології з унікальним стилем.

