/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fea8c68e57112499738282deb31acb192.jpg)
Власник Rolling Stone та Billboard подав до суду на Google через огляди, згенеровані ШІ
Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Зазначається, що позов Penske Media до федерального суду Вашингтона, округ Колумбія, є першим випадком, коли великий американський видавець подав до суду на Google, що належить технологічному конгломерату Alphabet Inc., через огляди, згенеровані штучним інтелектом (ШІ), які тепер з’являються поверх результатів пошуку.
Penske, сімейний медіаконгломерат під керівництвом Джея Пенске, контент якого щомісяця приваблює 120 мільйонів відвідувачів, заявив, що Google включає вебсайти видавців у свої результати пошуку лише в тому випадку, якщо має право використовувати їхні статті в «огляді ШІ».
Без дозволу Google мав би платити видавцям за право передруковувати їхні роботи або використовувати їх для навчання своїх систем ШІ, зазначила компанія в позові.
Вона додала, що Google зміг нав’язати такі умови завдяки своєму домінуванню в пошуку, вказавши на висновок федерального суду минулого року, що технологічний гігант займав майже 90% частки ринку пошуку в США.
Новинні організації впродовж місяців стверджували, що нові функції, включаючи «огляди ШІ» від Google, відволікають трафік з їхніх сайтів, що призводить до скорочення доходів від реклами та підписки.
«Ми несемо відповідальність за проактивну боротьбу за майбутнє цифрових медіа та збереження їхньої цілісності – все це знаходиться під загрозою через поточні дії Google», – сказав Пенске.
У повідомленні стверджується, що близько 20% пошукових запитів Google, які посилаються на сайти Penske Media, зараз показують огляди штучного інтелекту і очікується, що ця частка зросте. Таким чином дохід партнерів Penske впав більш ніж на третину від свого піку через зниження пошукового трафіку.
Як повідомляв Укрінформ, компанія OpenAI уклала багаторічну угоду з видавництвом Condé Nast, яка дозволить стартапу використовувати контент таких медіабрендів, як The New Yorker, Vogue, GQ, Vanity Fair і Bon Appétit.
Фото: unsplash

