Бренд «Україна» має вийти за межі свого традиційного позиціонування - Юсов
Бренд «Україна» має вийти за межі свого традиційного позиціонування - Юсов

Бренд «Україна» має вийти за межі свого традиційного позиціонування - Юсов

Бренд «Україна» має вийти за межі свого традиційного позиціонування та позбутися ярлика «об’єкта російської політики». Цього вимагають сьогоднішні обставини.

Таку думку висловив представник Головного управління розвідки Міністерства оборони Андрій Юсов на Brand Ukraine International Conference 2025, повідомляє Укрінформ.

Юсов наголосив, що Україна здобула власну суб’єктність завдяки героїзму та стійкості. Від її позиціонування, розуміння та сприйняття у світі залежить політика урядів і корпорацій, емоції та дії громадян інших країн.

«Сприйняття України безпосередньо впливає на швидкість та ефективність прийняття доленосних для нас рішень – про поставки необхідних озброєнь та боєприпасів, міжнародної фінансової та гуманітарної допомоги, готовності бізнесу інвестувати кошти в нашу країну. Зрештою, це впливає і на емпатію та ставлення до України та українців, українських біженців та готовність їм допомагати», – зауважив представник ГУР.

Він акцентував, що формування й утвердження сталої позиції України у світі є надзвичайно важливим елементом комплексу національної безпеки.

Для українців відповідь на питання «За що воює Україна?», констатував Юсов, є абсолютно очевидною. Однак для багатьох країн світу цю істину треба пояснювати через зрозумілі наративи, приклади з їхньої історії та культури.

Одним із головних аргументів для інших країн, культур, народів, як вважає представник ГУР, є фактор ціннісної орієнтації. Приміром, свобода, гідність та справедливість – це загальнолюдські цінності, які є спільними для людей із Заходу чи Сходу, Півночі чи глобального Півдня.

«Донесення цих очевидних істин до більшості країн та народів не просто посилить сприйняття України, але й очевидно розширить коло наших партнерів та симпатиків», – переконаний Юсов.

Як повідомлялося, Brand Ukraine International Conference – це щорічна подія для тих, хто творить імідж України у світі. Конференція збирає провідних українських і міжнародних експертів зі стратегічних комунікацій, національного брендингу й національної безпеки, а також урядовців, дипломатів і представників бізнесу з усього світу.

Цьогорічна тема заходу – «Бренд країни як щит: цінності на варті національної безпеки». Метою було продемонструвати, як стратегічне позиціонування держави через цінності стає інструментом зміцнення безпеки та впливає на міжнародне сприйняття.

Фото: koordshtab.gov.ua

Теги за темою
Україна
Джерело матеріала
loader
loader