/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F9cc4417ab7e4ba1f313f630b2a8db7c8.jpg)
Вперше за 22 роки: Suzuki презентувала новий логотип
Відомий автобренд Suzuki здійснив перший з 2003 року редизайн фірмової емблеми, новий логотип дебютує на машинах бренду у рамках виставки Japan Mobility Show.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Ми живемо в часи, коли наші враження формують смартфони та соціальні мережі, а блискучі 3D-значки все частіше виходять з моди. Слідом за іншими автовиробниками, компанія Suzuki теж вирішила осучаснити свою фірмову емблему – вперше за понад 20 років. Новий логотип є втіленням нового слогану бренду By Your Side (“Поруч із тобою”), що символізує більшу орієнтованість на клієнта.
Він має безпомилковий силует “S”, який майже не змінився з 1958 року. Новинкою є гладка, плоска поверхня з тонкими контурами, що обводять краї. Глянцеве хромоване покриття також було замінено на “високояскраве срібло”, яке нагадує матовий алюміній. Suzuki зазначає, що цей вибір є більш екологічним.
Аналітики дизайну зазначають, що спрощені двовимірні логотипи, як правило, краще відображаються на маленьких екранах, де люди найчастіше взаємодіють з брендами сьогодні. Однак критики стверджують, що сплющення цих символів позбавляє їх глибини та фізичної присутності, яку вони колись мали в реальному світі.
Suzuki далеко не самотня в цій новації. Протягом останніх кількох років багато автовиробників дотримується тієї ж філософії: VW, Audi, Nissan, Mazda, BMW, Mini, Volvo, Kia, Opel, Renault, Peugeot, Aston Martin, Bentley, Lotus, Jaguar, Buick та Lamborghini.

