Porsche розвиває двигуни внутрішнього згоряння лише для багатих — це лише початок ексклюзивних функцій
Porsche розвиває двигуни внутрішнього згоряння лише для багатих — це лише початок ексклюзивних функцій

Porsche розвиває двигуни внутрішнього згоряння лише для багатих — це лише початок ексклюзивних функцій

Найважливішою новиною цього тижня стало рішення Porsche повернути двигуни внутрішнього згоряння для моделей 718 Boxster та Cayman. Наступне покоління цих автомобілів, заплановане на 2026 рік, спочатку розроблялося як повністю електричне, але у відповідь на запити клієнтів та сповільнення росту популярності електромобілів, компанія вирішила додати топові версії з ДВЗ через кілька років після початку виробництва.Звичайні моделі 718 як і раніше будуть пропонуватися лише з електричною силовою установкою, але найзаможніші клієнти зможуть отримати версію з опозитним шестициліндровим двигуном. Ця ситуація не дуже відрізняється від того, як Porsche робив шестициліндрові двигуни преміум-опцією для попереднього покоління 718, коли базові моделі перейшли на турбовані опозитні четвірки у 2016 році. Тоді двигуни V6 отримували моделі GTS та вище, але зараз невідомо, чи будуть вони доступні лише для версій GT4 та Spyder.Porsche наврядче буде єдиним виробником, який збереже двигуни внутрішнього згоряння у своєму модельному ряді для найбагатших клієнтів. Справжній звук вихлопної системи замість синтезованого – лише одна з характеристик, що приваблює ентузіастів, яка може стати недоступною для багатьох у майбутніх роках.Механічні коробки передач також можуть стати ще одним прикладом цієї тенденції. Фактично, це вже відбувається: автоматичні коробки передач, які колись вважалися преміум-опцією, тепер стали стандартним вибором, тоді як за простішу механічну альтернативу доводиться платити додатково. Наприклад, неможливо придбати базову версію 911 Carrera з механічною коробкою передач – для цього потрібно переходити на версії Carrera T або GT3. Подібна логіка застосовується і до більш доступних автомобілів. Acura, наприклад, дозволяє отримати механічну коробку передач лише для версії Integra A-spec.Коли зникнуть останні низькотехнологічні атмосферні чотирициліндрові двигуни, які ще доступні на деяких вступних моделях у США, мотори без турбонаддуву також будуть сприйматися як пік автомобільної інженерії та бажаності.Заможні автолюбителі готові платити великі гроші за такі двигуни, оскільки вони дають усі емоції, які не можуть забезпечити електромобілі чи навіть турбовані двигуни внутрішнього згоряння. Ми вже бачимо це на прикладі GMA T.50, Aston Martin Valkyrie, Porsche 911 GT3 RS та Bugatti Tourbillon.Porsche Gentrifying ICE Is Just The Start Of Rich-Only FeaturesTourbillon також має ще одну майже ретро-особливість, яка відрізняє його від більшості інших автомобілів. Він має одну з найкращих приборних панелей у світі не через найбільший цифровий дисплей, а тому що майже не має цифрових елементів взагалі.Неважко уявити, до чого це може призвести через кілька десятиліть. Пакет напівавтономного водіння Mercedes Drive Pilot L3 у 2025 році є дорогою опцією, але хто поручиться, що в майбутньому кермо та велика кнопка вимкнення систем допомоги водієві не будуть коштувати значних додаткових коштів, навіть якщо єдиним місцем для справжнього водіння залишаться закриті траси?Porsche Gentrifying ICE Is Just The Start Of Rich-Only FeaturesЗ огляду на все вищесказане, яка функція сучасних автомобілів, яку ми сприймаємо як належне сьогодні, може стати предметом додаткової оплати завтра?Ця тенденція демонструє, як технологічний прогрес може парадоксальним чином підвищувати цінність простих, традиційних рішень. У майбутньому автовиробники можуть створювати спеціальні серії автомобілів з “аналоговими” функціями для колекціонерів, де за відсутність складних електронних систем доведеться платити додаткову премію. Такий підхід може сформувати новий ринок “автомобілів для справжніх знавців”, де простота та механічна чистота стануть головними критеріями цінності.

Источник материала
loader
loader