Сміливий план Ford щодо зростання продажів пікапів нагадує ризиковані стратегії 2008 року
Сміливий план Ford щодо зростання продажів пікапів нагадує ризиковані стратегії 2008 року

Сміливий план Ford щодо зростання продажів пікапів нагадує ризиковані стратегії 2008 року

Ford намагається підвищити продажі свого пікапа F-150, звертаючись до покупців із низькою кредитною історією. До кінця вересня клієнти з поганою кредитною історією отримують таку саму процентну ставку, як і покупці з хорошою кредитною історією. Хоча продажі F-150 зросли протягом 2025 року, у серпні вони скоротилися порівняно з минулим роком.F-150 є ключовим продуктом для Ford, складаючи близько 40% річного виробництва компанії та посідаючи перші місця в національних рейтингах продажів. Однак у серпні продажі серії F впали на 3,4%, що змусило компанію вжити заходів, які можуть викликати асоціації з фінансовою кризою 2008 року.Ford зосереджується не лише на покупцях із хорошою кредитною історією, але й на тих, у кого кредитні рейтинги нижчі. Протягом вересня клієнти зі слабкішою кредитною історією отримують знижені процентні ставки, які раніше були доступні лише для надійних позичальників. Крім того, вони можуть розтягнути кредит на 72 або навіть 84 місяці, щоб зробити платежі більш доступними.Ця програма запущена в той час, коли позичальники з поганою кредитною історією в США стикаються із середніми річними процентними ставками до 16%, тоді як низькоризикові позичальники можуть отримати фінансування під 5%. Тимчасова програма Ford значно звужує цю різницю, відкриваючи можливість придбання нового пікапа для тих, хто раніше не міг собі цього дозволити.Збільшення продажів у вересні завдяки доступнішому фінансуванню може покращити фінансові результати Ford за третій квартал. Базова версія пікапа коштує майже 39 000 доларів, але повністю укомплектовані версії, такі як Raptor R, можуть коштувати понад 115 000 доларів. Ford’s Risky Plan To Boost Truck Sales Smells Like 2008 All Over AgainРішення Ford полегшити отримання фінансування для ризикових покупців збігається з публікацією звіту Consumer Federation of America, який вказує на зростання прострочень по автокредитах. Цього разу проблеми з виплатами виникають не лише у позичальників із поганою кредитною історією, але й у тих, хто має середні кредитні рейтинги.Ця стратегія Ford викликає сумніви через можливі аналогії з подіями 2008 року, коли легковажне кредитування призвело до серйозних економічних проблем. Однак компанія наполягає на тому, що вона ретельно оцінює кредитоспроможність клієнтів і проводить подібні програми в минулому. Важливо враховувати, що сучасні фінансові інститути мають більш жорсткі механізми контролю, ніж перед кризою, що може зменшити потенційні ризики.

Источник материала
loader
loader