Сем Альтман: Sora додасть «деталізований» контроль авторських прав за власним бажанням
Сем Альтман: Sora додасть «деталізований» контроль авторських прав за власним бажанням

Сем Альтман: Sora додасть «деталізований» контроль авторських прав за власним бажанням

OpenAI може змінити курс щодо авторського права та інтелектуальної власності у своєму новому відеододатку Sora.

Перед запуском Sora цього тижня, The Wall Street Journal повідомила , що OpenAI повідомляв голлівудським студіям та агентствам, що їм потрібно явно відмовитися, якщо вони не хочуть, щоб їхня інтелектуальна власність була включена у відео, створені Sora.

Попри те що додаток доступний лише за запрошеннями, він швидко піднявся на вершину чартів App Store . Найбільш відмінною рисою Sora, мабуть, є його «камео», де користувачі можуть завантажувати свої біометричні дані, щоб побачити свою цифрову подібність у відео, згенерованих штучним інтелектом.

Водночас користувачі, видається, також із задоволенням порушують закони про авторське право, створюючи відео з популярними персонажами, що належать студії. У деяких випадках ці персонажі можуть навіть критикувати підхід компанії до авторського права, наприклад, у відео, де Пікачу та Губка Боб взаємодіють із діпфейками генерального директора OpenAI Сема Альтмана .

У дописі в блозі, опублікованому в п'ятницю , Альтман заявив, що компанія вже планує дві зміни в Sora, по-перше, надавши власникам авторських прав «більш детальний контроль над створенням персонажів, подібно до моделі з згодою, але з додатковими елементами керування».

Ключовим словом тут, здається, є «згода», що говорить про те, що OpenAI заборонятиме користувачам створювати відео з персонажами, захищеними авторським правом, якщо студії та інші правовласники фактично не нададуть Sora на це дозвіл.

«Ми чуємо від багатьох правовласників, які дуже раді цьому новому виду «інтерактивного фанфіку» та вважають, що цей новий вид взаємодії принесе їм велику цінність, але хочуть мати можливість вказувати, як їхні персонажі можуть бути використані (включно з тим, щоб взагалі не використовувати)», – сказав Альтман.

Навіть з цим новим підходом, Альтман визнав, що, ймовірно, «існують деякі крайні випадки поколінь, які переживуть це, але не повинні».

Друга зміна, яку він згадав, — це якась невизначена форма монетизації відео. Раніше компанія заявляла, що її єдиним планом монетизації є стягнення з користувачів плати за створення додаткових відео в періоди високого попиту, і Альтман у своєму блозі, схоже, розвиває цю ідею, визнаючи, що «нам доведеться якось заробляти гроші на створення відео». Він також пропонує розділити дохід з правовласниками.

«Ми сподіваємося, що новий вид взаємодії буде навіть ціннішим, ніж частка доходу, але, звичайно, ми… хочемо, щоб обидва були цінними».

Источник материала
loader
loader