Duolingo покаже власний аніме-серіал про сову Duo та її друзів
Мовний застосунок Duolingo вперше випускає власний аніме-серіал під назвою The Final Test («Фінальний тест»), в якому головним героєм стане фірмовий талісман компанії, зелена сова Дуо. Про це повідомляє Суспільне Культура.
Мінісеріал складатиметься з п'яти коротких епізодів і розкриватиме історію походження Дуо та її друзів — до того як вони стали «охоронцями серії», тобто щоденного навчального прогресу користувачів.
За сюжетом, друзі Дуо були звичайними людьми, поки сова не об'єднала їх, аби допомагати користувачам не втрачати мотивацію до навчання. Разом вони мають подолати випробування, щоб «зберегти свою серію — і одне одного».
Хоч у застосунку персонаж не говорить, у соцмережах і маркетингових відео Duolingo вже експериментували з різними способами його комунікації. В аніме сова «розмовляє» власною вигаданою мовою, що нагадує знайомі користувачам звуки з застосунку.
Озвучено The Final Test японською мовою, а субтитри будуть доступні англійською, іспанською, португальською, французькою, німецькою, гінді, японською, корейською та тайською. Кожна серія триватиме близько 60 секунд — формат, який, за словами Duolingo, адаптовано під короткі відеоплатформи, на яких користувачі зазвичай дивляться аніме.
«Аніме — це глобальне культурне явище. Для багатьох саме воно стає поштовхом до вивчення японської. З The Final Test ми поєднуємо цю пристрасть із розширенням нашого всесвіту персонажів — яскраво, неочікувано й у дусі Duolingo», — зазначив директор із маркетингу Duolingo Ману Орссо.
Проєкт створено у співпраці з лос-анджелеською анімаційною студією Titmouse, відомою завдяки роботі над "Великим ротом" (Big Mouth).
Прем'єра The Final Test відбудеться 13 жовтня на офіційному YouTube-каналі Duolingo.
Раніше MediaSapiens писав, що таке аніме та чим воно відрізняється від західної мультиплікації.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

