/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2Fa84513c74f6c5fba95205063e56474bf.jpg)
Електромобіль Mercedes-Benz G 580 EQ вразив рекордною витратою енергії: результати тестів
Норвезький блогер Бйорн Ніланд провів тест-драйв електричного позашляховика Mercedes-Benz G 580 EQ і зафіксував надзвичайно високий рівень енергоспоживання.Як з’ясувалося, навіть при помірному русі по автомагістралі цей електричний G-Class витрачає у 1,5-2 рази більше електроенергії, ніж більшість сучасних електромобілів, включаючи великі SUV.Модель G 580 EQ має чотири електродвигуни та акумулятор на 124 кВт*год. За офіційними даними, запас ходу становить 440 км, що відповідає заявленій витраті в 26,3 кВт*год на 100 км.Однак під час реального 1000-кілометрового маршруту по Норвегії вже після перших 152 км авто показало витрату 38,9 кВт*год/100 км при швидкості 100-120 км/год. Через ще 94 км показник виріс до 42,2 кВт*год/100 км.При подальших поїздках зі збільшеною швидкістю до 130–140 км/год споживання електроенергії зросло до 57 кВт*год/100 км. Загальний середній показник за весь маршрут склав 45,5 кВт*год/100 км. Варто зазначити, що на високій швидкості автомобіль відключає передні двигуни, залишаючи активними лише задні, але це практично не впливає на зменшення витрати енергії.Проблеми виникли й із заряджанням: під час першої спроби потужність зарядки не перевищувала 145 кВт і лише зрідка сягала 200 кВт, навіть коли батарея була заряджена лише на 11%. Для проходження 1000 км довелося шість разів зупинятися на зарядку – приблизно кожні 100-150 км.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz показав електричне купе з інноваційним штучним інтелектом.

