/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F68f31fb05bca33af43d410c6c1a84a82.jpg)
Jack & Jill планує впровадити розмовний штучний інтелект у пошук роботи
Через нескінченно прокручувані сайти з вакансіями та загадкове зростання кількості фальшивих кандидатів, які використовують штучний інтелект для масового подання заявок, пошук роботи швидко став одним із найзагадковіших досвідів, які може запропонувати інтернет. Оголошення публікуються та повторно публікуються на різних платформах, оскільки заявки залишаються без відповіді, створюючи потік активності, схожий на спам, з обох сторін.
«Якщо ви розмістите оголошення про вакансію в LinkedIn, протягом перших шести годин на неї може податися 1000 заявок», — каже Метт Вілсон, серійний підприємець з Лондона. «Деякі компанії навіть не розглядають кандидатів, які подають заявки на ці вакансії, оскільки співвідношення сигнал/шум дуже й дуже низьке».
Нове рішення Вілсона — Jack & Jill , нова платформа, яка використовує розмовний штучний інтелект для переосмислення процесу рекрутингу з нуля. Сьогодні компанія оголосила про початкове фінансування у розмірі 20 мільйонів доларів, очолюване європейським інвестором Creandum, але воно навряд чи було прихованим. Сервіс вже працює в Лондоні, де компанія зібрала майже 50 000 користувачів, і Вілсон хоче використати приплив коштів для стимулювання експансії в США та виведення Jack & Jill на новий рівень.
«З моменту появи LinkedIn та Indeed 20 років тому не відбулося суттєвих змін у способах пошуку роботи», – каже Вілсон. Він вважає, що, оскільки чат-боти на базі штучного інтелекту змінюють робочі місця по всьому світу, зараз, можливо, саме час все змінити.
Як ви можете здогадатися з назви, Jack & Jill — це платформа, що складається з двох частин. Платформа «Jack» відповідає за роботу кандидатів, надаючи користувачам 20-хвилинне інтерв'ю з профілем на базі штучного інтелекту, перш ніж надати їм вибірковий список вакансій з онлайн-баз даних. Після цього Jack можна використовувати для пробних співбесід або більш ретельного професійного коучингу. «Jill» працює з роботодавцями, створюючи профіль певної посади та підвищуючи рейтинг кандидатів, які відповідають її вимогам. Як і в LinkedIn, частина мети полягає в тому, щоб як працівники, так і менеджери з наймання активно присутні у своїх відповідних додатках, дозволяючи додатку за потреби відвертати гравців. Сервіс бере стандартну комісію з будь-якого успішного працевлаштування, і в міру зростання масштабів платформи Вілсон сподівається зробити Jack & Jill незамінним для обох сторін.
Це може звучати як стандартна система рекрутингу з невеликою кількістю штучного інтелекту зверху, але Вілсон вважає, що розмовні чат-боти важливіші за простий алгоритм підбору. Побудувавши процес навколо співбесід з чат-ботами, він вважає, що знайшов масштабовану альтернативу нескінченному перетасовуванню оголошень та резюме, потенційно переосмисливши основні елементи сучасного процесу найму.
Використання систем штучного інтелекту для проведення співбесід першого раунду стає все більш поширеним у багатьох частинах світу, особливо в Китаї, де багато транснаціональних корпорацій використовують цю практику для найняття на місцеві посади . Але хоча несподівана співбесіда з менеджером з найняття на базі штучного інтелекту може здатися відчуженою, Вілсон сподівається, що підхід Jack & Jill призведе до більшої кількості інтелекту, що застосовується до працевлаштування загалом.
«Я вважаю, що спосіб, у який нас пов’язують з компаніями, в яких ми працюємо, і навпаки, є надзвичайно неефективним», — каже Вілсон. «Є мільярди людей, які могли б отримати кращу роботу. І це місія, над якою варто працювати».

